پاسخ قاطع سرپرست طرفدار به پیروانی؛ بی شک در استادیوم دستگردی بازی می کنیم

به گزارش وبلاگ دریا، سرپرست طرفدار گفت: ما با قاطعیت و جدیت پای این حرف هستیم که این مسابقه تنها در استادیوم دستگردی برگزار گردد.

پاسخ قاطع سرپرست طرفدار به پیروانی؛ بی شک در استادیوم دستگردی بازی می کنیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دریا،علی طهماسبی، سرپرست تیم فوتبال هوادار در مورد قرعه کشی و برخورد با پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: فکر می کنم خیلی فرقی نمی کرد، زیرا 4 تیمی که به نیمه نهایی رسیده بودند، زحمت کشیده بودند و به هر حال باید برای رسیدن به فینال، عزم خودمان را جزم کنیم. ان شاءالله در فینال با یک تیم دیگر ملاقات کنیم.

وی در مورد اظهارات پیروانی مبنی بر اینکه هر جا بازی برگزار گردد، باید هواداران پرسپولیس حضور داشته باشند، گفت: پیروانی دوست عزیز ماست و ما نیز به او احترام می گذاریم. ولی ما نیز با جدیت و قاطعیت اعلام می کنیم که استادیوم خانگی ما فقط استادیوم دستگردی اکباتان است. بابت آن مسائلی که تماشاگر داشته باشد یا خیر، آن دوستمان، شورای تامین و فرماندهی یگان ویژه تهران باید تصمیم بگیرند.

وی در مورد اینکه شورای تامین به هیچ کدام از بازی های بزرگ اجازه حضور هوادار نداد، گفت: 10-15 سالی است که مصوبه دارد، از این بابت که در بافت مسکونی حضور دارد و از زمینه های ترافیک و پارکینگ مشکل دارد، امکان حضور تماشاگران تیم های بزرگ در آنجا مقدور نیست. البته تشکر ویژه می کنم از دست اندرکاران استادیوم دستگردی که واقعا کیفیت چمن را به حد اعلی رساندند. گیت ها را ترمیم کردند.

طهماسبی گفت: پرسپولیس در کل ایران هوادار دارد و ما هوادار نداریم. مسلماً ما با قاطعیت و جدیت پای این حرف هستیم که این مسابقه تنها در استادیوم دستگردی بازی برگزار گردد. چون الان قرعه کشی شد و ما میزبان تعیین شدیم. الان اگر پیروانی بگوید که ما فقط با هواداران بازی می کنیم، قرعه کشی میزبانی کاملا بی فایده می گردد. پس پیش از قرعه کشی میزبانی باید می گفتند، چون در این استادیوم نمی گردد، عملا قرعه کشی نمی کردند. ما فقط و فقط در استادیوم دستگردی بازی می کنیم.

طهماسبی در مورد اینکه آیا ناراحت بود که مقابل پرسپولیس باید بازی کند، گفت:، چون آخرین نفر برای برداشتن قرعه بودم، داشتم می گفتم که ما بی گناهیم. قرعه استقلال و نساجی عایدی و من هم فرمالیته قرعه را برداشتم. از این ناراحت شدم. من دوست داشتم با هر تیمی که قرعه بیرون می آید بازی کنیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پاسخ قاطع سرپرست طرفدار به پیروانی؛ بی شک در استادیوم دستگردی بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ قاطع سرپرست طرفدار به پیروانی؛ بی شک در استادیوم دستگردی بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید