سرانجام قحط الرجال در فوتبال؛ تغییرات در نیمکت تیم ملی قطعی است

به گزارش وبلاگ دریا، تهران (پانا) - سرپرست تیم ملی فوتبال ایران از این مجموعه جدا خواهد شد و قرار است به زودی برای تیم ملی سرپرست جدیدی مشخص گردد.

سرانجام قحط الرجال در فوتبال؛ تغییرات در نیمکت تیم ملی قطعی است

پس از اینکه هفته گذشته حکم عزل شهاب الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال به وسیله هیات رئیسه فدراسیون با قاطعیت تمام صادر شد، موج رفتن عزیزی خادم شروع به کار کرد و با انتخاب مییرشاد ماجدی به عنوان سرپرست، در اولین گام 13 نفر که به وسیله شهاب الدین عزیزی خادم به بدنه فدراسیون اضافه شده بود، از کار برکنار شدند.

اما از اطراف فدراسیون فوتبال خبر می رسد که سرپرست نو فدراسیون فوتبال درباره تیم ملی هم تصمیمی جدی گرفته و حکم خاتمه کار مجتبی خورشیدی را از سرپرستی تیم ملی صادر نموده و قرار است به زودی و تا پیش از اردوی خاتمه اسفند، سرپرست نو معرفی خواهد شد.

در حالی که تیم ملی ایران در تاریخ خود سرپرست های مطرح و با کارنامه ای داشته است، مجتبی خورشیدی با کارنامه ضعیف و کمرنگ از سوی شهاب الدین عزیزی خادم به سرپرستی تیم ملی منصوب شد و در همان زمان انتخاب هم بسیاری از بزرگان فوتبال ایران با این انتخاب مخالفت نموده بودند و این موضوع را ناشی از تفکر قحط الرجال در فوتبال ایران به وسیله تیم عزیزی خادم می دانستند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "سرانجام قحط الرجال در فوتبال؛ تغییرات در نیمکت تیم ملی قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام قحط الرجال در فوتبال؛ تغییرات در نیمکت تیم ملی قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید