پرسپولیس با شاه ماهی جابجایی به توافق رسید

به گزارش وبلاگ دریا، کاپیتان تیم ملی برای عقد قرارداد با پرسپولیس به توافق رسید.

پرسپولیس با شاه ماهی جابجایی به توافق رسید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دریا، یاسین که بعد از اتمام قراردادش با سپاهان از این تیم جدا شد، در پی این بود که لژیونر گردد. همزمان دو تیم پرسپولیس و استقلال در پی جذب این بازیکن مستعد و آینده دار بودند. در مقطعی گفته می شد استقلال به جذب این بازیکن نزدیک تر است و سلمانی در آستانه حضور در جمع آبی ها واقع شده است.

با توجه به حضور چند بازیکن از آموزشگاه پرسپولیس در فهرست اصلی این تیم، یحیی ابتدا با جذب یاسین مخالفت کرد ولی بعد از مصدومیت دو ستاره آموزشگاه پرسپولیس، گل محمدی دستور جذب سلمانی را صادر کرد و دور تازهی از مذاکرات با کاپیتان تیم ملی امید شروع شد. مذاکرات طرفین خیلی زود به نتیجه رسید و سلمانی برای عقد قرارداد با پرسپولیس به توافق رسید. سلمانی از بچگی علاقه زیادی به پرسپولیس داشته و حتی نزدیکان او می گویند بارها برای تماشا بازی های پرسپولیس به استادیوم آمده است.

طی چند روز اخیر مذاکرات بین سلمانی و پرسپولیس به صورت جدی انجام شد و دو طرف برای عقد قرارداد به توافق رسیدند. کاپیتان تیم ملی امید خرید تازه پرسپولیس خواهد بود و با توجه به این که زیر 23 سال است، سهمیه بزرگسال به حساب نمی آید. یاسین به زودی برای عقد قرارداد رسمی راهی باشگاه پرسپولیس خواهد شد و طی روزهای آینده هم در تمرینات این تیم حضور پیدا می نماید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرسپولیس با شاه ماهی جابجایی به توافق رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس با شاه ماهی جابجایی به توافق رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید