پژو 2008 نو معرفی گردید، آشنای بازار ایران و خوش فروش بازار اروپا

به گزارش وبلاگ دریا، کراس اوور های سگمنت-بی یکی از داغ ترین بازار های خودرویی دنیا را به خود اختصاص داده اند. تقاضا بالا برای محصولات این رده، موجب شده تا تولیدنمایندگان مطرح بیشتر تنوع تولیدات خود را متوجه شاسی بلند های کوچک یا همان کراس اوور های شهری نمایند.

پژو 2008 نو معرفی گردید، آشنای بازار ایران و خوش فروش بازار اروپا

یکی از نمایندگان مهم این بازار در برند پژو، مدل 2008 است که این خودرو سابقه حضور در بازار ایران را دارد و البته به خاطر شرایط تحریمی پیروز نشد تا راه پیروز دیگر محصولات پژو در ایران را طی کند.

اکنون فیس لیفت 2024 پژو 2008 معرفی شده که تغییراتی را در مقایسه با نسخه قبلی خود به نمایش گذاشته است. جلوپنجره و قسمت دماغه بازطراحی شده و دی لایت پنچه شیر در طرفین سپر اصلی جلو ظاهری تهاجمی تر به این خودرو داده است. این پنجه ها در قسمت سیاه رنگ سپر یا بخش متضاد با رنگ اصلی بدنه قرار دارند تا اثرگذاری بیشتری را به نمایش بگذارند.

در گروهی دیگر از نقد و آنالیز های خودرویی، این نوار های ال ئی دی مورب را به خراشی که به وسیله پنجه شیر ایجاد شده، تشبیه نموده اند. به هر ترتیب پنجه یا خراش ایجاد شده به وسیله آن، زیبایی خاصی به نمای جلو پژو 2008 فیس لیفت داده است.

در قسمت عقب و چراغ های اصلی این قسمت نیز از گرافیک داخلی بسیار زیبایی در حالت افقی استفاده شده که جزئیات بالای این قسمت یکی از مهمترین بخش های فیس لیفت 2024 محسوب می گردد.

رینگ های اختصاصی آلومینیومی در میزان 16 و 18 اینچی با توجه به تریم ارائه می گردد که ظاهری شبیه به نمونه نصب شده در پژو 408 تازه دارد. پژو 2008 فیس لیفت یک کد رنگ تازه را نیز با خود معرفی نموده که خاکستری سلنیوم نام دارد. البته برای بعضی از تریم ها تم دو رنگ نیز در نظر گرفته شده که سقف به طور استاندارد مشکی خواهد بود.

در رابطه با کابین ابتدا باید تاکید کنیم که پژو طی سال های اخیر همیشه برترین ها را از منظر طراحی و کیفیت پیش روی مشتریان خود قرار داده است. در پژو 2008 فیس لیفت نیز شرایط مشابهی قابل رویت است. کیفیت بالای مواد اولیه برای توسعه جزئیات کابین همان ابتدا اثر خود را بر مخاطب می گذارد و سپس این طراحی مجذوب نماینده است که حس حضور در یک خودرو متفاوت را یادآوری می نماید.

نمایشگر دیجیتال 10 اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان از دیگر ویژگی های پژو 2008 فیس لیفت است که در تریم جی تی این نمایشگر امکان ارائه تصاویر با افکت سه بعدی را نیز دارد. تمامی تریم های پژو 2008 فیس لیفت 2024 از نمایشگر 10 اینچی تنظیمات سیستم تفریح استفاده می نمایند.

پژو در تریم های مجهز به جعبه دنده دستی از سر دنده تازهی استفاده نموده است.

اما تغییر بزرگ و مهم دیگر به پیشرانه مربوط می گردد. تریم الکتریکی پژو 2008 یا همان ئی-2008 از تک موتور الکتریکی 156 اسب بخاری استفاده می نماید که در مقایسه با نسخه قبلی حدود 15 درصد بهبود را به نمایش می گذارد. بسته بارتی نیز از 50 کیلووات ساعت به 54 کیلووات ساعت افزایش یافته است که برد حرکتی نسخه الکتریکی پژو 2008 را از 345 به 406 کیلومتر افزایش می دهد.

از ابتدای سال 2024، پژو نسخه هیبریدی تازه کراس اوور خود را نیز روانه بازار می نماید که تپنده 136 اسب بخاری بنزینی آن با یک موتور الکتریکی هماهنگ خواهد شد و اینجا نیز پژو ادعا می نماید که مصرف سوخت در مقایسه با نسخه غیر هیبریدی 15 درصد بهینه شده است. در این تریم جعبه دنده 6 سرعته دوکلاچه اتوماتیک پیشنهاد می گردد.

خوب در رابطه با تریم پایه پژو 2008 فیس لیفت 2024 نیز باید به پیشرانه 3 سیلندر 1.2 لیتری توربوشارژ با 100 اسب بخار و جعبه دنده 6 سرعته دستی و بعلاوه تریم 130 اسب بخاری با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک اشاره کنیم.

تنوع پیشرانه کراس اوور تازه پژو با یک تریم دیزل 4 سیلندر 1.5 لیتری و 130 اسب بخار خروجی تکمیل می گردد. این تریم فقط با جعبه دنده اتوماتیک ارائه خواهد شد.

منبع: فرارو

به "پژو 2008 نو معرفی گردید، آشنای بازار ایران و خوش فروش بازار اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژو 2008 نو معرفی گردید، آشنای بازار ایران و خوش فروش بازار اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید