محبوبیت روزافزون سری N هیوندای

به گزارش وبلاگ دریا، هیوندای i20 جزء ماشین های محبوب در اروپا و حتی ایران است. این ماشین که به علت کوچک و سریع بودن به موشک جیبی هم معروف شده است، یکی از پروفروش های کارخانه خودروسازی هیوندای به شمار می رود.

محبوبیت روزافزون سری N هیوندای

این مدل یک برند فرعی دیگر هم دارد که در ایران چندان شناخته شده نیست، ولی در اروپا و چند کشور آسیایی کماکان محبوب است: مدل N. از همین مدل می توانیم به ولستر اشاره کنیم که در ایران هم وجود دارد. هیوندای مدل N را با هدف فراوری سوپرمینی های مقرون به صرفه البته نه فقط در ایران، راحت و فراگیر تعریف نموده است.

هیوندای i20 N موتوری 1.6 لیتری دارد و وزن ماشین هم 1190 کیلوگرم است. این خودرو تمام امکانات موردنیاز یک ماشین خوب را دارد و البته با قیمتی زیر 25 هزار پوند فروخته می گردد تا بازار رقابتی را از دست ندهد. فعلاً رنگ قرمز اژدهایی آن در دسترس است، اما اگر رنگ های دیگر را بخواهید باید 550 پوند بدهید.

موتور این خودرو 200 اسب بخار قدرت دارد و توربوشارژ هم است. صفر تا 100 این ماشین هم 6.2 ثانیه است. مدل دیگری هم از سری N هم وجود دارد: i30 N. این مدل هم اکنون در بازار با قیمتی کمتر از 25 هزار پوند فروخته می گردد.

آگهی های خرید و فروش هیوندای

***

شما می توانید اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ دریا مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار

به "محبوبیت روزافزون سری N هیوندای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوبیت روزافزون سری N هیوندای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید