چند ساعت جهنمی برای آرژانتینی ها؛ خطر از بیخ گوش مسی گذشت

به گزارش وبلاگ دریا، ملاقات نهایی جام دنیای 2022، عصر روز یکشنبه بین تیم های آرژانتین و فرانسه در استادیوم لوسیل برگزار خواهد شد تا قهرمان جام دنیای تعیین گردد. این ملاقات تقابل بین لیونل مسی و کیلین امباپه ستاره های دو تیم است که علاوه بر جام قهرمانی، برای رسیدن به کفش طلای جام و عنوان برترین بازیکن دنیا نیز رقابت دارند. ستاره هایی که در دوحه، عملکرد بی نظیری از خود ارائه کردند.

چند ساعت جهنمی برای آرژانتینی ها؛ خطر از بیخ گوش مسی گذشت

با این حال ناراحتی مسی در دقایق پایانی ملاقات مقابل کرواسی از ناحیه کشاله ران و غیبتش در تمرین روز بعد از بازی، موجی از نگرانی را در بین مردم آرژانتین و میلیون ها علاقمند به این تیم در سراسر دنیا ایجاد کرد.

در حالی که موجی از نگرانی ایجاد شده بود، چند رسانه معتبر آرژانتینی ساعتی پیش اعلام کردند که ستاره فوتبال دنیا هیچ مسئله ای برای حضور در ملاقات پایانی جام دنیای ندارد. در واقع اعلام شده او و چند بازیکنی که در ملاقات سه شنبه شب مقابل کرواسی در ترکیب اصلی حضور داشتند، ریکاوری انجام داده و به همین علت در تمرین غایب بودند.

با اعلام این خبر، ترس آرژانتینی ها از بین رفت و اکنون می توانند با خیالی آسوده تر به فینال جام دنیای فکر نمایند.

مسی حتی پیش از نخستین ملاقات تیمش در جام دنیای 2022 برابر عربستان نیز در تمرین غیبت داشت و آن موقع نیز شائبه مصدومیتش وجود داشت. بنظر می رسد با شرایط سنی مسی، غیبت او در بعضی تمرینات گروهی مساله عجیبی نباشد.

منبع: فرارو

به "چند ساعت جهنمی برای آرژانتینی ها؛ خطر از بیخ گوش مسی گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند ساعت جهنمی برای آرژانتینی ها؛ خطر از بیخ گوش مسی گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید