دروازه بان آرژانتین دستکش های معروفش را فروخت

به گزارش وبلاگ دریا، گلر تیم ملی آرژانتین دستکش هایی که در فینال جام جهانی برابر فرانسه در دست داشت را به نفع بچه ها سرطانی فروخت.

دروازه بان آرژانتین دستکش های معروفش را فروخت

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ دریا،امیلیانو مارتینز، سنگربان جنجالی آرژانتینی، در 18 ماه گذشته بیش از هر زمان دیگری در دوران فوتبالی اش مورد توجه واقع شده است. روند معروفیت او از زمانی شروع شد که آلبی سلسته با درخشش دیبو پیروز شد فاتح کوپا آمه ریکا گردد.

اما این معروفیت برای دیبو زمانی به اوج رسید که با درخشش های این سنگربان آرژانتینی و حرکات عجیب و گاه جنجالی اش آلبی سلسته بزرگ ترین پیروزیت فوتبالی را به دست آورد و جام جهانی قطر را بالای سر برد. او در خاتمه رقابت ها عنوان برترین گلر جام را کسب کرد و جایزه دستکش طلایی نیز به او رسید. دیبو اخیرا در مراسم بست فیفا برترین گلر سال نیز معرفی گردید.

مارتینز در اقدامی تحسین برانگیز دستکش هایی که در بازی فینال جام جهانی قطر برابر فرانسه به دست داشت را 42 هزار یورو فروخت و این مبلغ را به درمان بچه ها سرطانی اختصاص داد.

دروازه بان 30 ساله آلبی سلسته در خصوص این اقدامش گفت: یاری به یک کودک بسیار مهم تر از این است که دستکش هایم را در جعبه ای در خانه نگه داری کنم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دروازه بان آرژانتین دستکش های معروفش را فروخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان آرژانتین دستکش های معروفش را فروخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید