ژاپن در ارومیه ایران را شکست داد و قهرمان والیبال آسیا شد

به گزارش وبلاگ دریا، تیم ملی والیبال ایران که در لیگ ملت ها نتوانسته بود عملکرد قابل قبولی داشته باشد، امیدوار بود که در ارومیه جبران کند و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد اما برابر ژاپن باخت.

ژاپن در ارومیه ایران را شکست داد و قهرمان والیبال آسیا شد

ملاقات فینال مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا بین تیم های ملی ایران و ژاپن از ساعت 18 امروز شنبه (4 شهریور) در سالن غدیر ارومیه برگزار گردید و در انتها سامورایی ها 3 بر صفر به فزونی رسیدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

بهروز عطایی سرمربی تیم، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، امین اسماعیل نژاد، محمد طاهر وادی و محمدرضا حضرت پور را به میدان فرستاد.

ست اول؛ 25 به 20 به سود ژاپن

اولین امتیاز در شرایطی برای تیم ژاپن ثبت شد که توپ یک رفت و برگشت مجذوب کننده بین هر دو تیم داشت. طرفداران ارومیه ای با هر توپ به شدت بازیکنان والیبال ایران را تشویق می کردند. در ست اول هر دو تیم بازی پایاپای ارائه دادند. طرفداران با سوت های بی امان و تشویق های مکرر یار هفتم ملی پوشان والیبال شده بودند.

اولین وقت استراحت فنی با فزونی ایران همراه بود اما ژاپنی ها در دقایقی از بازی توانستند اختلاف امتیاز را به عدد 3 برسانند و ژاپن با فزونی 16 بر 13 به وقت استراحت فنی دوم رسید. در ادامه هماهنگی خوب بازیکنان اختلاف امتیاز را به یک رساند، طرفداران ارومیه ای بی وقفه بازیکنان ایران را تشویق می کردند. در لحظات انتهای بازی، باز هم ژاپن اختلاف امتیاز را به عدد 3 رساند و در نهایت توانست ست اول را 25 بر 20 به سود خود انتها دهد.

ست دوم؛ 25 بر 18 به سود ژاپن

اولین امتیاز در آغاز ست دوم برای ایران به دست آمد، اما ژاپنی ها خیلی زود آن را جبران کردند و بازی با نتیجه 3 بر 3 به تساوی کشیده شد. جو استادیوم غدیر یک صدا بازیکنان تیم را تشویق می کرد تا راهی برای کسب عنوان قهرمانی در این فینال حساس باشد، اما ژاپن حریف سرسخت ملی پوشان والیبال بود و به سرعت دو امتیاز دیگر جلو افتاد تا اولین وقت استراحت فنی با فزونی این تیم همراه باشد.

در ادامه بازیکنان ژاپن 4 امتیاز پیش افتادند و نتیجه 11 بر 8 به سود ژاپن شد، سرمربی تیم ملی ایران هم برای دومین بار تقاضای وقت استراحت کرد. در ادامه همچنان ژاپن تیم برتر میدان بود و ایران با 7 اختلاف امتیاز از حریف خود عقب بود. حمایت طرفداران هم از تیم ملی ثمری نداشت و این ست با نتیجه 25 بر 18 به سود ژاپن به انتها رسید.

ست سوم؛ 25 بر 18 به سود ژاپن

اولین امتیاز در آغاز ست سوم برای ایران ثبت شد. سرمربی تیم ملی در آغاز بازی دو تعویض انجام داد و محمد فلاح و آرمان صالحی را به زمین فرستاد. در این ست ژاپن چند امتیاز سرویس را از دست داد ولی با این حال به اولین امتیاز وقت استراحت فنی رسید. در ادامه با برخورد توپ به آنتن چند دقیقه بازی متوقف شد. هماهنگی خوب بازیکنان ژاپن در این ست هم منجر به فزونی آنها شد، و در نهایت سامورایی ها با اقتدار توانستند ایران را در خانه اش شکست دهند و جام را به سرزمین آفتاب تابان ببرند.

منبع: فرارو

به "ژاپن در ارومیه ایران را شکست داد و قهرمان والیبال آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاپن در ارومیه ایران را شکست داد و قهرمان والیبال آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید