کاپیتانی تیم ملی و دو گزینه؛ شانس کدام یک بیشتر است؟

به گزارش وبلاگ دریا، بهروز عطایی برای کاپبتانی تیم ملی والیبال 2 گزینه دارد و باید دید از بین سید محمد موسوی و میلاد عبادی پور کدام بازیکن این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

کاپیتانی تیم ملی و دو گزینه؛ شانس کدام یک بیشتر است؟

تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ ملت ها عملکرد بسیار خوبی داشت و حالا باید از دهم مرداد خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی دنیا آماده کند. در فهرست 16 نفره بهروز عطایی برای این رقابت ها نام سید محمد موسوی هم به چشم می خورد. موسوی که با نظر و تصمیم کادرفنی در رقابت های قهرمانی آسیا و همینطور لیگ ملت ها به میدان نرفت کار سختی برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی دارد؛ چرا که باید با بازیکنانی همانند مهدی جلوه و امیرحسین توخته که در لیگ ملت ها درخشان ظاهر شدند رقابت کند.

از طرفی با بازگشت موسوی به تیم ملی، برآورد های زیادی در مورد انتخاب کاپیتان تیم ملی والیبال به وجود آمد. با توجه به اینکه موسوی سابقه ملی بیشتری نسبت به میلاد عبادی پور دارد قاعدتا او باید کاپیتان تیم ملی گردد؛ اما به نظر می رسد عطایی تصمیم دارد عبادی پور همچنان وظیفه کاپیتانی تیم ملی را بر عهده داشته باشد.

عطایی در گفت وگویی تلویزیونی که روز گذشته (آدینه) داشت در مورد اینکه کاپیتان تیم ملی در مسابقات قهرمانی دنیا کدام بازیکن است عنوان نمود که باید این موضوع آنالیز گردد، چون موسوی در همه مسابقات حضور ندارد؛ بنابراین سخت است کاپیتان بار ها تغییر کند.

با توجه به این اظهارنظر به احتمال فراوان عبادی پور همچنان کاپیتان تیم ملی والیبال خواهد بود؛ مگر اینکه در این زمان به جامانده تا رقابت های قهرمانی دنیا اتفاق پیش بینی نشده ای رخ دهد.

منبع: فرارو

به "کاپیتانی تیم ملی و دو گزینه؛ شانس کدام یک بیشتر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتانی تیم ملی و دو گزینه؛ شانس کدام یک بیشتر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید