کشتی آزاد جام مدوید، ایران به یک نقره و یک برنز رسید

به گزارش وبلاگ دریا، نمایندگان کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام مدوید، به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.

کشتی آزاد جام مدوید، ایران به یک نقره و یک برنز رسید

به گزارش وبلاگ دریا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در مسابقات پنج وزن نخست، چهار نماینده کشورمان حضور داشتند که پیمان نعمتی و کیان محمودجانلو در وزن 65 کیلوگرم به ترتیب به مدال های نقره و برنز رسیدند. مهدی ویسی در وزن 57 کیلوگرم و محسن کوچ نژاد در وزن 74 کیلوگرم پنجم شدند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به توضیح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم، مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در حالی که یک بر صفر مقابل مسلم سعداله یف از روسیه پیش بود، مقابل این حریف ضربه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال، به ملاقات رده بندی رفت. وی در این ملاقات مقابل گوگا ژیگوا از گرجستان با نتیجه 6 بر یک مغلوب و پنجم شد.

در وزن 65 کیلوگرم، کیان محمودجانلو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 6 بر 6 از سد ایوریکو جولاکیدزه از گرجستان گذشت. پیمان نعمتی دیگر نماینده کشورمان در این وزن، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصطفی احمداف از تاجیکستان با نتیجه 5 بر 4 به پیروزی دست یافت. دو نماینده کشورمان در ملاقات نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که نعمتی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و راهی ملاقات فینال شد. نعمتی در ملاقات فینال مقابل رمضان فرضعلیف از روسیه با نتیجه 8 بر 8 مغلوب گردید و به مدال نقره رسید. محمودجانلو هم با شکست مقابل نعمتی راهی ملاقات رده بندی شد. وی در این ملاقات با نتیجه 3 بر صفر از سد مصطفی احمداف از تاجیکستان گذشت و سوم شد.

در وزن 74 کیلوگرم، محسن کوچ نژاد در دور نخست با نتیجه 11 بر 2 مغلوب عظمت نوریکایو از بلاروس شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در ملاقات فینال، وی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با توجه به حاضر نشدن حریف بلاروسی، پیروز ملاقات شانس مجدد شد و به ملاقات رده بندی راه یافت. کوچ نژاد در این ملاقات مقابل دیمیتری جیووی از گرجستان با نتیجه 7 بر 5 مغلوب و پنجم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشتی آزاد جام مدوید، ایران به یک نقره و یک برنز رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی آزاد جام مدوید، ایران به یک نقره و یک برنز رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید