عکس های منتخب ورزشی در هفته ای که گذشت

به گزارش وبلاگ دریا، لحظات برتر مسابقات ورزشی هفته چهارم آگوست توسط عکاس ها به ثبت رسید.

عکس های منتخب ورزشی در هفته ای که گذشت

به گزارش وبلاگ دریا، مهمترین اتفات ورزشی در هفته چهارم آگوست در جهان فوتبال رخ داد. کریستیانو رونالدو برترین بازیکن سال اروپا شد. مهاجم رئال مادرید جایزه بهترین مهاجم را نیز به خود اختصاص داد. جانلوییجی بوفون، سرخیو راموس و لوکا مودریچ به ترتیب بهترین دروازه بان، مدافع و هافبک اروپا معرفی شدند. مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز قرعه کشی شد که هم گروهی بایرن مونیخ با پاری سن ژرمن، چلسی با اتلتیکومادرید و رم، یوونتوس با بارسلونا و رئال مادرید با دورتموند و تاتنهام قابل توجه است.

شروع لیگ های اروپایی در اسپانیا، آلمان وایتالیا از دیگر اتفاقات مهم هفته بود که در آخر هفته های فوتبالی به آن با جزییات پرداخته شد. محرومیت دو جلسه ای آنتوان گریزمان (مهاجم اتلتیکومادرید) به خاطر توهین به داور و محرومیت یک جلسه ای سرخیو راموس (مدافع رئال مادرید) به علت دریافت کارت قرمز در آخری روز های این هفته تایید شد. همچنین باشگاه بارسلونا از نیمار شکایت کرد و از مهاجم برزیلی به علت فسخ قراردادش غرامت خواست.

در این روز ها وین رونی گفت از بازی های ملی خداحافظی کرده است. مهاجم انگلیسی با 53 گل برترین گلزن تاریخ کشورش است. تمدید قرارداد یک ساله زلاتان ایبراهیموویچ با منچستریونایتد از دیگر رخ داد های مهم جهان فوتبال بود.

میلوش رائونیچ نیز در این هفته از حضور در تنیس اپن آمریکا انصراف داد. پیش از او نواک جوکوویچ و استن واورینکا اعلام کرده بودند در آخرین گرند اسلم سال شرکت نخواهند کرد. مسابقات قهرمانی کشتی جهان در فرانسه برگزارشد که در بخش فرنگی روسیه قهرمان و ایران به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. در ادامه به تصاویر برتر این بازی ها و دیگر رقابت ها اشاره می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "عکس های منتخب ورزشی در هفته ای که گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های منتخب ورزشی در هفته ای که گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید