کوهستان های یزد کوهنورد دیگری را به کام مرگ فرستادند

به گزارش وبلاگ دریا، خبرنگاران/یزد در یکی دو سال اخیر همراه با هر تعطیلی شاهد خبر ناگوار سقوط یک کوهنورد از کوهستان های اطراف یزد هستیم و متاسفانه در حادثه ای مشابه در روز تعطیل گذشته نیز فوت کوهنورد و سنگ نورد 43 ساله یزدی بر اثر سقوط از ارتفاعات و کوه های اسلامیه در شهرستان تفت بودیم.

کوهستان های یزد کوهنورد دیگری را به کام مرگ فرستادند

سید مهدی حسینی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: ظهر دیروز در پی اعلام خبر سقوط یک کوهنورد 43 ساله در ارتفاعات و کوه های اسلامیه، بلافاصله یک تیم واکنش سریع با یک دستگاه خودرو امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از رسیدن تیم عملیاتی و نجاتگران به محل حادثه و ارزیابی اولیه مصدوم، بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی و تثبیت بر روی بسکت، وی را به پایین ارتفاعات منتقل و جهت اعزام به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس دادند.

وی با بیان این که مصدوم هنگام سنگ نوردی و به علت بیرون آمدن ابزار از ارتفاع 30 متری سقوط کرده بود، بیان نمود: متاسفانه این کوهنورد به علت جراحات شدید وارده علی رغم تلاش نیروهای امدادی، در اورژانس فوت کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان عنوان نمود: محمد حسینی از کوهنوردان و سنگ نوردان پیشکسوت استان و از اعضا و نجاتگران تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر بوده است.

حسینی با توجه به شرایط منطقه کوهستانی یزد و شهرستانهای استان و حوادث متعددی که برای کوهنوردان در این روزها رخ می دهد، تأکید کرد: ورزشکاران و شهروندان نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم و شهروندان در صورت وقوع حادثه با شماره تماس 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کوهستان های یزد کوهنورد دیگری را به کام مرگ فرستادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوهستان های یزد کوهنورد دیگری را به کام مرگ فرستادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید