گوشی تاشو اوپو فایند N2 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می شود

به گزارش وبلاگ دریا، اوپو ماه ها قبل از اولین گوشی تاشو خود به نام فایند N رونمایی کرد. حالا یکی از افشاگران مشخصات جانشین این گوشی که قرار است تحت عنوان اوپو فایند N2 راهی بازار شود را فاش کرده است.

گوشی تاشو اوپو فایند N2 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می شود

در همین رابطه باید به افشای معینات گوشی تاشو اوپو فایند فلیپ هم اشاره کنیم که مانند سری زد فلیپ به صورت عمودی باز و بسته می شود. اما اوپو فایند N2 مانند نسل قبلی یک گوشی تاشو افقی است و بنابراین از مکانیسم مشابه گلکسی زد فولد بهره می برد. طبق اطلاعات فاش شده، این گوشی با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 راهی بازار می شود که ماه ها از عرضه آن می گذرد. البته با توجه به اینکه نسل قبلی این گوشی از اسنپدراگون 888 بهره می برد، کاربران گوشی تازه با عملکرد بسیار بهتری روبرو خواهند شد.

همچنین گفته می شود این گوشی هم مانند نسل قبلی مجهز به نمایشگر داخلی 7.1 اینچی LTPO است و بنابراین می تواند رفرش ریت متغیر تا حداکثر 120 هرتز را ارائه کند. از دیگر ویژگی های فاش شده باید به بهره گیری از باتری 4520 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم که فقط 20 میلی آمپر بیشتر از نسل قبلی محسوب می شود.

حسگر اثر انگشت این گوشی در دکمه پاور تعبیه شده است. به طور کلی با توجه به همین ویژگی های فاش شده، به نظر می رسد از نظر ظاهری و سخت افزاری تفاوت زیادی با نسل قبلی خود ندارد. اوپو فایند N به دلیل طراحی مجذوب کننده و امکانات مناسب با استقبال رسانه ها روبرو شد ولی متاسفانه این گوشی فقط برای کاربران چینی عرضه شده است. بنابراین هنوز معین نیست که آیا نسل بعدی گوشی تاشو اوپو هم صرفا راهی بازار چین می شود یا نه.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوشی تاشو اوپو فایند N2 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو اوپو فایند N2 با اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید