2 هزار دستگاه دنا در آستانه تحویل

به گزارش وبلاگ دریا، خبرنگاران : مدیرعامل ایران خودرو گفت: بیش از 2 هزار دستگاه دنا فراوری شده و در کف کارخانه است و به محض اینکه دنا قیمت گذاری گردد، به مردم تحویل می دهیم.

2 هزار دستگاه دنا در آستانه تحویل

به گزارش وبلاگ دریا به نقل از ایلنا، فرشاد مقیمی، درباره دلایل عدم تحویل خودروهایی که مردم در طرح مشارکت ایران خودرو در سال 97 ثبت نام نموده اند، گفت: یکسری از خودروهایی که هنوز تحویل نشده اند دیگر امکان فراوری آنها در کشور وجود ندارد و نمی توان فراوری و تحویل داد.

مدیرعامل ایران خودرو در پاسخ به این سوال که بعضی از خودروهای تحویل داده نشده از آن سال متعلق به دنا است یعنی دیگر امکان فراوری دنا در کشور نیست، ادامه داد: دنا از خودروهایی تحویل داده نشده سال 97 نیست. بیش از 2 هزار دستگاه دنا فراوری شده و در کف کارخانه است و به محض اینکه دنا قیمت گذاری گردد، به مردم تحویل می دهیم.

مقیمی اضافه کرد: دنا جزو خودروهایی است که قیمت ندارد و تحویل 2 هزار خودرو دنا جزو تعهدات سال 99 خواهد بود.

وی با بیان اینکه با یک رژیمی تعهدات سال های گذشته را تحویل می دهیم، گفت: حدود 178 هزار تعهد معوق داشتیم که نتوانسته بودیم آنها را تحویل دهیم، تا به امروز به تدریج این سفارشات را تحویل داده ایم و رسیده ایم به تحویل خودرو به افرادی که برای خرید چند خودرو ثبت نام نموده اند.

مدیرعامل ایران خودرو تاکید نمود: در مردادماه 41 هزار خودرو را تجاری نموده ایم و تا انتها متعهد هستیم که 500 هزار خودرو را تحویل بازار دهیم.

وی ادامه داد: تا به امروز 190 هزار خودرو فراوری نموده ایم که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 54 هزار دستگاه افزایش فراوری داشته ایم.

مقیمی درباره خودروهای کف پارکینگ که معطل تامین قطعه هستند یا نقص دارند، گفت: هفته گذشته که تعطیلات تابستانه بود 26 هزار و 871 خودرو که کف پارکینگ بود را توانستیم تجاری کنیم و تا تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی این آهنگ ادامه خواهد داشت تا تیراژ خودروهای کف پارکینگ به حداقل برسد.

منبع: اقتصادنیوز

به "2 هزار دستگاه دنا در آستانه تحویل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 هزار دستگاه دنا در آستانه تحویل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید