20 فروردین ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ خبرنگاران

به گزارش وبلاگ دریا، طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ 20 فروردین ماه 1400 سرانجام می یابد.

20 فروردین ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با توجه به رأی صادره در موضوع 8 نود و سومین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به دانشگاه های علوم پزشکی واگذار شد.

پیش از این قرار بود این آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی به صورت همزمان در خردادماه 1400 برگزار گردد که بنابر اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی زمان آزمون به تعویق افتاد و آزمون در 10 تیرماه برگزار می گردد.

بر این اساس داوطلبان از 19 اسفندماه 1399 مهلت یافتند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند ثبت نام برای شرکت در این آزمون تا 20 فروردین ماه 1400 ادامه دارد.

کارت ورود به جلسه آزمون در روز های سه شنبه و چهارشنبه 8 و 9 تیرماه 1400 به وسیله دانشگاه های متولی برگزاری آزمون توزیع می گردد. آزمون کتبی (به صورت الکترونیک) روز پنجشنبه 10 تیرماه 1400 در یک مکان در هر دانشگاه و رأس ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.

مراتب برگزاری آزمون دانشگاه علوم پزشکی تهران به وسیله سایت azmoon.tums.ac.ir، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به وسیله سایت http://msp.sbmu.ac.ir، دانشگاه علوم پزشکی ایران به وسیله سایت https://iums.ac.ir/index.php?site=fmddsse و سایر دانشگاه های علوم پزشکی به وسیله سایت تحصیلات تکمیلی همان دانشگاه به اطلاع داوطلبان رسانیده می گردد.

آنالیز به اعتراضات آزمون کتبی روز آدینه 11 تیرماه به وسیله دانشگاه های متولی برگزاری آزمون انجام می گیرد.

آزمون شفاهی کلیه رشته ها برای پذیرش فلوشیپ از تاریخ 12 تا 16 تیرماه 1400 انجام می گردد و اطلاع رسانی زمان و مکان برگزاری مرحله شفاهی آزمون برعهده دانشگاه های متولی برگزاری آزمون خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "20 فروردین ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 فروردین ماه؛ آخرین مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید