شروع رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند

به گزارش وبلاگ دریا، مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات اسکان نوروزی فرهنگیان را اعلام و از شروع رزرو اینترنتی از آدینه این هفته، نهم اسفندماه اطلاع داد.

شروع رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند

گودرز کریمی فر در گفت وگو با وبلاگ دریا، در این باره اظهار کرد: سامانه رزرو اینترنتی برای تمام فرهنگیان شاغل و بازنشسته به آدرس eskan.medu.ir از 9 اسفندماه فعال می گردد و ثبت نام تا 23 اسفند ادامه دارد.

وی اضافه نمود: بعد از تاریخ مذکور، هرگونه پذیرش مسافرین، فقط به صورت حضوری میسر است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آمادگی اسکان 12 میلیون نفر- روز را در ایام تعطیلات نوروز با تجهیز 398 مرکز رفاهی یا خانه معلم با ظرفیت 16 هزار و 800 تختخواب، 50 پردیس دانشگاهی با دارا بودن 2000 خوابگاه، 300 اردوگاه مجهز در قالب 3000 سوییت و 11 هزار مدرسه در قالب 105هزار کلاس درس داریم مطرح کرد: مسافرین به همراه اعضای خانواده در تمام ستادهای اسکان در ایام تعطیلات نوروزی، تحت پوشش بیمه حوادث قرار خواهند گرفت.

کریمی فر اضافه نمود: طرح اسکان نوروزی فرهنگیان با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان و با حضور 24 هزار عوامل اجرایی در 705 پایگاه پذیرش در سراسر کشور اجرا می گردد و به صورت شبانه روزی تا خاتمه تعطیلات نوروزی، به مسافران، خدمات رفاهی ارائه خواهد نمود.

وی تعرفه اسکان نوروزی را نیز گفت و گفت: تعرفه اتاق ویژه هر شب 40 هزار تومان برای یک خانواده 5 نفره محاسبه می گردد. تعرفه یک باب اتاق گروه الف در یک شب 35 هزار تومان برای پنج نفر اعضای یک خانواده و نیز تعرفه کلاس گروه ب به ازای هر شب 26 هزار تومان محاسبه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع رزرو اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از 9 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید