آنری: مسی در پاری سن ژرمن منزوی شده است، PSG هنوز قلمروی امباپه است

به گزارش وبلاگ دریا، ستاره سابق فوتبال فرانسه می گوید که هم تیمی آرژانتینی سابقش در تیم نو خود تنها مانده و هنوز هم کیلیان امباپه که در پارک دوپرنس مهمترین بازیکن محسوب می گردد.

آنری: مسی در پاری سن ژرمن منزوی شده است، PSG هنوز قلمروی امباپه است

به گزارش وبلاگ دریا، تیری آنری ستاره سابق تیم ملی فرانسه که در تیم فوتبال بارسلونا سه سال با لیونل مسی هم تیمی بود درباره شرایط ستاره آرژانتینی سابق بارسلونا در دو سه ماهی که از ورود این بازیکن 34 ساله به پارک دو پرنس می گذرد به تعداد کم گل های او اشاره داشت و به رادیو مونت کارلوی فرانسه گفت: مسی در پاری سن ژرمن منزوی شده است و نسبت به گذشته کمتر پا به توپ می گردد. من نمی گویم که او ناراحت است بلکه می گویم که او تنها مانده است. من به شخصه ترجیح می دادم که مسی را درمیدان ببینم. من با قرار داده شدن او در سمت راست خط حمله مشکل دارم. به نظر برترین پست برای او مرکز خط حمله است چرا که از آنجا بهتر می تواند ضرباهنگ بازی را کنترل کند. پاری سن ژرمن باید راهی پیدا کند تا بتواند از ترکیب امباپه، نیمار و مسی برترین استفاده را انجام دهد.

علت دیگری که آنری برای آغاز نه چندان پرفروغ مسی در اعلام کرد، قرار نداشتن او در نقطه ثقل برنامه های تاکتیکی PSG است. او ادامه داد: مسی خیلی حرف نمی زند. او با توپ حرفش را می زند. فعلاً پاری سن ژرمن قلمروی امباپه است و اوست که دارد بیشتر از همه بازیکنان می درخشد. توپ بیش از هر بازیکنی به او می رسد. در هر لحظه ای از یک بازی فوتبال یک بازیکن فقط می تواند نقش رهبر را برای حمله تیم ایفا نماید اما در پاری سن ژرمن کلی رهبر وجود دارد.

آنری در خاتمه تأکید کرد: من فکر نمی کنم که مسی از جناح راست بتواند خیلی تأثیرگذار ظاهر گردد اما خب اطلاعات زیادی از جزئیات برنامه های تاکتیکی پوچتینو هم ندارم. مسلماً وقتی که شما به عقب برنمی شد و از جایی که توپ بیشتر در گردش است فاصله بگیرید کمتر هم صاحب می شوید و این شرایط فعلی مسی در پاری سن ژرمن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آنری: مسی در پاری سن ژرمن منزوی شده است، PSG هنوز قلمروی امباپه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنری: مسی در پاری سن ژرمن منزوی شده است، PSG هنوز قلمروی امباپه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید