آیفون 15 احتمالا از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می نماید

به گزارش وبلاگ دریا، حدود یک ماه دیگر، گوشی های سری آیفون 15 رسما رونمایی خواهند شد و همانطور که احتمالا می دانید، سال جاری هر چهار مدل برای اولین بار از پورت USB-C بهره می برند. حالا بر اساس یک گزارش تازه، تمام مدل ها یا چند مدل آیفون 15 از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می نمایند.

آیفون 15 احتمالا از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می نماید

برای یادآوری باید بگوییم که در حال حاضر آیفون 14 پرو از شارژ 27 وات پشتیبانی می نماید و مدل های استاندارد هم از شارژ 20 واتی بهره می برند. سال گذشته اپل از یک شارژر مجهز به دو پورت USB-C با سرعت 35 وات رونمایی کرد که می تواند برای تمام آیفون های فعلی، بیشترین سرعت شارژ ممکن را ارائه کند. اگر این شایعه مربوط به 35 واتی شدن سرعت شارژ مدل های آیفون 15 صحت داشته باشد، پس همین شارژر می تواند گزینه مناسبی برای آیفون های تازه باشد.

در این میان باید به فروش شارژر 30 واتی اپل هم اشاره کنیم که اگرچه برای مک بوک ایر فراوری شده، ولی می تواند برای آیفون و آیپد هم مورد استفاده قرار بگیرد. با وجود اینکه پرچم داران شرکت های چینی معمولا سرعت شارژ بسیار بالایی ارائه می دهند، ولی از سوی دیگر باید به گلکسی S23 اولترا اشاره کنیم که از شارژ 45 واتی پشتیبانی می نماید. با توجه به اینکه اپل معمولا برای مدل های پرو آیفون امکانات بیشتری ارائه می دهد، به احتمال زیاد این مشخصه مختص مدل های پرو آیفون 15 خواهد بود.

نمایشگر مدل های آیفون 15 از نظر مقدار تفاوتی با نسل قبلی ندارند ولی سال جاری قرار است مدل های استاندارد هم با نمایشگر حفره دار راهی بازار شوند. برای مدل های پرو باید انتظار بهره گیری از دکمه اکشن را داشته باشیم که جایگزین سوئیچ میوت می گردد. بعلاوه مدل های پرو از چیپست تازه A17، فریم تیتانیومی و دوربین های بهتر عرضه می شوند که البته مدل پرو مکس با دوربین پریسکوپی به دست کاربران می رسد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ

به "آیفون 15 احتمالا از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 احتمالا از شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید