اشتباه گل محمدی در دیدار مهم پرسپولیس

به گزارش وبلاگ دریا، پرسپولیس در روزی که استقلال به پیروزی رسیده بود و نیاز مبرمی به کسب پیروزی و حفظ فاصله اش با رقیب سنتی داشت، باز هم با یک مهاجم به میدان رفت.

اشتباه گل محمدی در دیدار مهم پرسپولیس

سرخ های تهرانی درحالی که در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتوری ها بودند، همچنان با اصرار یحیی با دو هافبک دفاعی بازی کردند و لوکادیا، تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس در زمین بود. در نهایت نیز سرخ ها در کل 90 دقیقه تنها یک موقعیت گل ایجاد کردند که آن هم از سوی لوکادیا به تیر دروازه اصابت کرد.

جالب این که یحیی گل محمدی در نهایت در دقیقه 78 تصمیم به تغییر سیستم گرفت و مهدی عبدی را جانشین سینا اسدبیگی کرد تا پرسپولیس برای 12 دقیقه 2 مهاجمه بازی کند. تدبیری که یک پنالتی برای این تیم به همراه داشت که اتفاقا روی مهدی عبدی هم رخ داد.

به هر روی اصرار یحیی گل محمدی به استفاده از دو هافبک دفاعی و یک مهاجم آن هم در بازی های داخل خانه تا حدی عجیب به نظر می رسد. جالب این که پس از دریافت گل هم گل محمدی به سختی دست از محافظه کاری برداشته و دو مهاجمه بازی می کند.

سرخ های تهرانی در حال حاضر مهدی عبدی و حامد پاکدل را کنار یورگن لوکادیا در اختیار دارند و شیخ دیاباته هم بعد از دوران مصدومیت به تیم اضافه می شود. همچنین قرار است نام عیسی آل کثیر هم در نیم فصل وارد لیست پرسپولیس شود.

منبع: طرفداری

منبع: فرارو

به "اشتباه گل محمدی در دیدار مهم پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتباه گل محمدی در دیدار مهم پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید