افزایش شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در فرانسه

به گزارش وبلاگ دریا، شمار مبتلایان به کرونا در فرانسه به مرز 100 هزار نفر رسیده و تعداد جان باختگان در این کشور نیز افزایش یافته و به 9 هزار تن رسیده است.

افزایش شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در فرانسه

به گزارش وبلاگ دریا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آمارها نشان می دهد که پس از چند روز کاهش فوتی های کرونا در فرانسه، شمار قربانیان تقریباً به 9 هزار نفر رسیده است. این در حالی است که تعداد افراد بیماری که نیاز به مراقبت های ویژه دارند هم چنان رو به کاهش است.

تعداد کل موارد ابتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته 5 هزار و 171 مورد افزایش یافته و به 98 هزار و 10 تن رسیده است. این بدان معنی است که فرانسه به احتمال زیاد بعد از ایتالیا، اسپانیا، ایالات متحده و آلمان، پنجمین کشوری خواهد بود که مرز 100 هزار مبتلا را گذرانده است.

بر اساس آمار وزارت بهداشت فرانسه، 605 نفر در 24 ساعت گذشته در بیمارستان ها جان خود را از دست داده اند. شمار تلفات بیمارستانی به 6 هزار و 494 تن رسیده است. این آمار حاکی از افزایش 10 درصدی شمار قربانیان در فرانسه است.

قربانیان کرونا در خانه های سالمندان نیز با افزایش 10 درصدی به میزان 2 هزار و 417 نفر به مجموع 8 هزار و 911 تن رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش شمار مبتلایان و قربانیان کرونا در فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید