افشای تصاویر و مشخصات گوشی هوشمند ویوو Y22s

به گزارش وبلاگ دریا، اخیراً پایگاه داده FCC اطلاعاتی در مورد گوشی های هوشمند ویوو V25 پرو، ویوو V25، ویوو Y35 و ویوو Y22s منتشر نموده است.

افشای تصاویر و مشخصات گوشی هوشمند ویوو Y22s

به گزارش وبلاگ دریا، گوشی هوشمند ویوو V25 پرو قرار است در تاریخ 17 آگوست عرضه گردد و هنوز معین نیست که آیا V25 وانیلی نیز همراه آن عرضه می گردد یا خیر؟ ویوو Y35 نیز به تازگی در اندونزی معرفی شده است. به نظر می رسد که تا معرفی رسمی ویوو Y22s فاصله چندانی نداشته باشیم؛ زیرا وب سایت Pricebaba به تازگی رندر ها و معینات این گوشی هوشمند را منتشر نموده است.

رندر های منتشر شده از شباهت طراحی ویوو Y22s به بعضی از گوشی های موجود در سری Y این برند خبر می دهد. نمایشگر این دستگاه به ناچ قطره ای مجهز شده است پل پشتی به یک دوربین دوگانه که در داخل یک ماژول مربع شکل قرار گرفته است، مجهز شده است. این گوشی هوشمند احتمالا یک اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه خواهد داشت و همانطور که مشاهده می گردد، Y22s در دو رنگ مشکی و آبی عرضه خواهد شد.

معینات ویوو Y22s

گوشی هوشمند ویوو Y22s 4G به یک صفحه نمایش 6.55 اینچی IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس مجهز شده است. این دستگاه با یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین پشتی دوگانه متشکل از یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED ارائه خواهد شد. این گوشی هوشمند با تراشه اسنپدراگون 680، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه خواهد شد و احتمالا برای ذخیره سازی بیشتر یک اسلات کارت microSD را نیز ارائه دهد.

ویوو Y22s از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی تغذیه می نماید و انتظار می رود که با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری FunTouch OS 12 عرضه گردد. در مورد تاریخ عرضه و قیمت این گوشی هوشمند هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای تصاویر و مشخصات گوشی هوشمند ویوو Y22s" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر و مشخصات گوشی هوشمند ویوو Y22s"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید