انتخاب رشته ویژه برای مدال آوران المپیادی و استعدادهای درخشان در طرح قطب نمای آموزشگاه همراه اول

به گزارش وبلاگ دریا، طرح انتخاب رشته قطب نما ویژه مدال آوران المپیادی کشور، به همت آموزشگاه همراه اول و متفاوت با انتخاب رشته های رایج در تابستان 1401 در حال برگزاری است.

انتخاب رشته ویژه برای مدال آوران المپیادی و استعدادهای درخشان در طرح قطب نمای آموزشگاه همراه اول

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، آموزشگاه همراه اول به منظور حمایت از استعدادهای برتر کشور با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، 75 نفر از مدال آوران المپیاد کشوری و جهانی را به صورت رایگان در طرح قطب نما، انتخاب رشته می نماید.

طرح انتخاب رشته قطب نما، متفاوت از انتخاب رشته های رایج با طراحی ویژه المپیادی ها و متشکل از چندین بخش و برای دومین دوره در حال برگزاری است.

خودشناسی با انجام پنج آزمون روانشناسی به وسیله داوطلبان و تکمیل پرسشنامه های شخصیت شناسی به وسیله دیگرانی که بیشترین شناخت را از داوطلب دارند، برو پی کارِت در قالب ویدئوهای معرفی رشته های دانشگاهی و مشاغل در چندین قالب متنوع و مجذوب کننده با ارائه اساتید دانشگاه و صاحبان مشاغل و راه و چاه شامل مجموعه ویدیوهای تخصصی مشاوره انتخاب رشته از جمله این بخش هاست.

مشاوره اختصاصی که سه جلسه مشاوره اختصاصی با داوطلب، دو جلسه مشاوره با والدین و یک جلسه با دوست صمیمی هر داوطلب را انجام می دهد، کارِت رو بساز با ساختار ویژه برنامه ای و آشنایی با نخبگان علمی کشور در رشته های علوم پایه و بعلاوه عصر مغناطیسی که ویژه برنامه آشنایی با چالش های نخبگان در جهت انتخاب شغل و رشته است نیز از جمله بخش های دیگر به شمار میرود.

این طرح تا 20 مرداد 1401 در محل باشگاه دانش پژوهان جوان ادامه خواهد داشت تا به این طریق کمکی به پرورش استعدادهای درخشان کشور در یکی از حساس ترین زمان های انتخاب و تصمیم گیری آنان برای آینده شان باشد.

منبع: فوت و فن

به "انتخاب رشته ویژه برای مدال آوران المپیادی و استعدادهای درخشان در طرح قطب نمای آموزشگاه همراه اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب رشته ویژه برای مدال آوران المپیادی و استعدادهای درخشان در طرح قطب نمای آموزشگاه همراه اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید