روانشناسی

همه چیز درباره خواص به لیمو؛ از کاهش وزن تا رفع اضطراب

به لیمو یک دمنوش گیاهی بومی آمریکای جنوبی است و عطر بسیار قوی مرکبات دارد. درختچه این دمنوش بسیار به آفتاب علاقه دارد و این روزها به غیر از شیلی و پرو، در دیگر نقاط پر آفتاب زمین هم کشت می شود. خواص به لیمو بیشتر از عطر و طعم خوش است و می تواند در حوزه های...

22 مهر 1402

از رگبار بهرام بیضایی تا برزخی های ایرج قادری ، اینفوگرافی مهم ترین رخدادهای سینمای ایران از 1350 تا 1358

سینمای متفاوت در این دهه با اعتماد به نفس بیشتری رشد می نماید. در گیشه موفقیتی حاصل نمی گردد و مردم هم راغب به دیدن نیستند. کمی مانده به لحظه سقوط، سینمارکس در زبانه های آتش خاکستر می گردد و دل ها در فراغ تن های سوخته در سینما می سوزد.

21 شهریور 1402

هشدار اپل به کاربران در خصوص یک خطای مرگبار هنگام خواب!

خبرنگاران نوشت: اپل به کاربران آیفون نسبت به انجام یک اشتباه مرگبار که بسیاری از افراد هنگام خواب مرتکب می شوند، هشدار داده است.

23 مرداد 1402

تاب آوری فاجعه بار تهران در برابر زلزله ؛ همه زیرساخت ها فرومی ریزند یا... ، وقوع زلزله های کوچک خوب است یا بد؟

رئیس مرکز پیش بینی زلزله ضمن شرح درباره خطر زلزله در تهران و اندازه تاب آوری این شهر گفت: 6 سال قبل درخواست همکاری با اپراتورهای تلفن همراه دادیم که هشدار زلزله را اعلام نمایند ولی همکاری لازم با ما نشد و گفتند آنالیز می کنیم.

16 مرداد 1402

راهکارهای مقابله با خون آشام های اندرویدی!

همشهری آنلاین نوشت: این کار باتری گوشی شما را درست به مقدار روشنایی زیاد صفحه نمایش تخلیه می نماید. می توانید با رفتن به برنامه Launcher گوشی خود با پایین نگه داشتن قسمت خالی از صفحه اصلی و کلیک کردن روی تنظیمات، این مورد را تنظیم کنید. سپس یک تم تیره برای...

12 تیر 1402

چرا کولر ماشین باد گرم می دهد؛ مهمترین دلایل و راه چاره

گجت نیوز نوشت: در گرمای تابستان گاهی باد کولر ماشین گرم است. در ادامه به مهم ترین دلایل باد گرم کولر ماشین می پردازیم و راهکار آنها را توضیح خواهیم داد.

1 تیر 1402

همه چیز درباره زمان شروع غذای جامد کودک که باید بدانید

یکی از هیجان انگیزترین مراحل رشد کودک، زمانی است که بالاخره می تواند غذای جامد بخورد. تمام غذاهایی که خودتان دوست دارید را می توانید کم کم به فرزندتان معرفی کنید. اما برای بسیاری از مادران این سوال مطرح می شود که بهترین زمان برای شروع کردن غذای جامد کودک...

23 خرداد 1402

اپل WatchOS 10 را با تمرکز بر ویجت ها رونمایی کرد

اپل در جریان رویداد WWDC 2023 در کنار سیستم عامل های iPadOS 17 و iOS 17 از WatchOS 10 هم به عنوان سیستم عامل ساعت های هوشمند خود رونمایی نموده است.

19 خرداد 1402

11 میوۀ جادویی برای کاهش وزن!

میوه ها به خاطر طعم طبیعی شیرین و رنگ های درخشان و بعلاوه مواد مغذی که دارند مورد علاقۀ ما هستند. در واقع، بعضی از مواد مغذی که خیلی از مردم جهان کمتر مصرف می نمایند، مانند پتاسیم و ویتامین C در بسیاری از میوه ها یافت می گردد.

11 خرداد 1402

برطرف شوره سر و ریزش مو با این راه حل های خانگی

شوره سر یکی از معضلاتی است که هرکس با آن روبرو می شود به سرعت دنبال راه چاره برای خلاصی از آن می شود. این مشکل علاوه بر اینکه جلوه بدی به مو ها می دهد در صورت تشدید می تواند حتی موجب ریزش موی سر شود.

8 خرداد 1402

چرت زدن یک مار در کشوی میز مدیر

مار خواب آلود، در کشوی میز مدیر کافه ای در استرالیا پناه گرفت.

2 خرداد 1402

بوفه و نقش آن در دکوراسیون داخلی

بوفه ، به عنوان یکی از قطعات دکوراسیون داخلی ، نقش مهمی در افزایش زیبایی و جذابیت فضاهای داخلی بازی می کند. در این مقاله ، به آنالیز نقش بوفه در دکوراسیون داخلی می پردازیم و راه های استفاده از آن را برای شما شرح می دهیم.

27 اردیبهشت 1402

دانشمندان بالاخره متوجه شدند که چرا مو ها سفید می شوند و شاید از این راه، روشی برای توقف تغییر رنگ موها پیدا گردد

دانشمندانی که فولیکول های مو را در موش ها مطالعه می کردند، ممکن است انتها مکانیزمی را کشف نموده باشند که معین می نماید چگونه و چرا مو ها سفید می شوند، که می تواند روزی به راه های بالقوه جدیدی برای متوقف کردن یا معکوس کردن این روند منجر گردد.

4 اردیبهشت 1402

5 علامت هشداردهنده که نشان می دهند بدنتان در شرایط خوبی نیست

ما روزانه به لطف هماهنگی اعضای بدن که مانند یک سیستم عمل می نمایند، می توانیم فکر کنیم، نفس بکشیم، غذا بخوریم و حرکت کنیم. اما گاهی اوقات پیش می آید که این سیستم دچار مشکل گردد و به شکل بیماری، عفونت یا درد خود را بروز دهد. خوشبختانه پیش از اینکه مشکل...

3 اردیبهشت 1402

10 کاراکتر ماندگار فیلم های سینمایی که عینک به چشم می زنند

در طول تاریخ دور و دراز و متفاوت عینک ها، یک چیز همواره ثابت به جای مانده است: افرادی که عینک می زنند، اغلب به وسیله هم نوعان خود در جامعه طرد می شوند. گرچه این موضوع بیشتر جنبه ای از سلسله مراتب اجتماعی دنیای انسان ها است، متاسفانه برای مردم امری عادی...

20 فروردین 1402

12 سلبریتی با مدرک دانشگاهی عجیب و غریب

یک تصور رایج وجود دارد که افراد مشهور فقط بر روی شغل خود تمرکز دارند. چه در موسیقی و چه در بازیگری، شاید اینطور به نظر برسد که این تنها علایق آنهاست.

19 بهمن 1401

کاشت ابرو چگونه انجام می گردد؟ مراحل، مزایا، عوارض و مقدار ماندگاری

کاشت ابرو یک نوع جراحی زیبایی است که برای تغییر ظاهر ابرو و پرتر نشان دادن آن انجام می گردد. ابروها نقش مهمی در کادربندی صورت شما دارند. به علاوه، می توانند از ورود قطرات آب و عرق به داخل چشم ها جلوگیری نمایند. به همین علت، پرپشت بودن آن ها اهمیت زیادی دارد.

17 بهمن 1401

با بودجه 5 میلیارد تومان کجا خانه بخریم؟

غرب تهران جزو منطقه ها پرطرفدار و بعلاوه پر تردد تهران به شمار میرود و افراد بسیاری خواهان خرید خانه در این منطقه هستند. به همین دلیل مسکن دراین منطقه نسبت به منطقه ها جنوبی و شرقی، از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. در این گزارش به آنالیز واحد های 5 میلیاردی...

22 دی 1401

توصیه هایی برای سفر با سالمندان ، سفری امن و آسوده با بزرگترها

سفر کردن یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا است به ویژه وقتی با افراد خانواده و عزیزترین کسان خود سفر می کنید، مطمئنا تجربه خاطره انگیز و ماندگاری خواهد شد که سال های سال از آن یاد می کنید و با یاد آوری آن اشک در چشمانتان حلقه می زند. در ضمن انجام دادن یک سفر...

15 دی 1401

3 درمان خانگی و موثر برای برطرف خشکی دست

روغن زیتون، نارگیل یا بادام برترین هستند و احتمالاً بعضی از آن ها را در خانه دارید. دستان خود را با روغن انتخابی ماساژ دهید. بهتر است روغن را درست قبل از خواب بمالید. بعلاوه استفاده از دستکش های نخی نازک برای بهبود جذب روغن توصیه می گردد.

2 دی 1401
تعداد: (83)