بازدید علی نژاد از اردوی تیم بوکس جوانان ایران

به گزارش وبلاگ دریا، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در سالن حاج احمد ناطق نوری، از تمرینات تیم بوکس جوانان ایران بازدید کرد.

بازدید علی نژاد از اردوی تیم بوکس جوانان ایران

به گزارش وبلاگ دریا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، اردوی تیم بوکس جوانان امروز (سه شنبه) در حالی پیگیری شد که معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از تمرینات این تیم بازدید کرد.

مهدی علی نژاد ضمن بازدید از تمرینات تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی جهان لهستان، دقایقی با بوکسورها و کادر فنی به صحبت پرداخت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ضمن تبریک سال نو گفت: باید تا آخرین نفس بجنگید و فعل خواستن را برای پیروزی صرف کنید. نام حریفان برای شما مهم نباشد و به این باور برسید که هیچکس از شما بهتر نیست. باید مدال جهانی را برای خود تصور کنید و با تلاش و پشتکار و مدد دریافت از ائمه اطهار می توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

علی نژاد در ادامه شرح داد: شما به عنوان سربازان ایران باید در رینگ جهانی لهستان بجنگید. از خداوند کمک بخواهید و مطمئن باشید با توصیه های کادر فنی و غیرت خودتان، می توانید رقیبان را شکست دهید. پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی است و از فرصتی که خداوند به شما داده، نهایت بهره را ببرید. اصلاً مهم نیست چه قرعه ای پیش روی شما باشد. بر این موضوع باور داشته باشید که بقیه تیم ها باید از رویارویی با شما بترسند.

در ادامه هم حسین ثوری رئیس و حمیدرضا قبایی زاده دبیر فدراسیون از حمایت های علی نژاد قدردانی کردند.

همچنین رضا مهدی پور سرمربی تیم جوانان هم شرحاتی درباره فرایند تمرینات تیم خود ارائه کرد.

کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم در این بازدید همراه با علی نژاد حضور داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازدید علی نژاد از اردوی تیم بوکس جوانان ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید علی نژاد از اردوی تیم بوکس جوانان ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید