بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر

به گزارش وبلاگ دریا، تهران (پانا) - مدیرکل هنرهای نمایشی شامگاه پنجشنبه با حضور در مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر از فرایند تمرین و آماده سازی نمایش های این 2 مجموعه برای اجرا در فروردین ماه سال 1401 بازدید کرد.

بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مهدی ابدالی معاون اداره کل شامگاه پنجشنبه 26 اسفند ماه با حضور در مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر از فرایند تمرین و آماده سازی نمایش ها برای اجرا در فروردین 1401 بازدید کرد.

نظری ضمن ملاقات با ابراهیم گله دارزاده رئیس مجموعه تئاتر شهر و مصاحبه با وی درباره نحوه آماده سازی و اجرای آثار نمایشی این مجموعه در فروردین ماه سال آینده به تالار اصلی مجموعه رفت و با هادی مرزبان کارگردان نمایش دکتر نون که قرار است طی روزهای آینده پیش روی مخاطبان قرار گیرد دقایقی ملاقات و مصاحبه کرد.

وی در این ملاقات بر لزوم آماده سازی هرچه بهتر تالارهای مختلف تئاتر شهر برای میزبانی مناسب از تماشاگران و هنرمندان آثار نمایشی سال آینده مجموعه تاکید نمود.

مدیرکل هنرهای نمایشی پس از این ملاقات به تالار هنر از تماشاخانه های وابسته اداره کل هنرهای نمایشی در حوزه تئاتر کودک و نوجوان رفت و از نزدیک در جریان فعالیت های پیش روی این مجموعه نهاده شد.

وی ضمن ملاقات با جلیل رفیعی مدیر تالار هنر و تشکر از زحمات همکاران این تالار، توجه به اقتصاد تئاتر، جذب سرمایه گذاری و جذب مخاطب، هم اندیشی و استفاده از ظرفیت های مناسب متخصصان روانشناسی کودک در انتخاب متن و مشاوره در اجرا را مورد تاکید قرار داد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از مجموعه تئاتر شهر و تالار هنر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید