تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (48)

به گزارش وبلاگ دریا، خبرنگاران: تنها چیزی که آدمی از تماشا کردن و دیدن آن هیچ گاه خسته نخواهد شد، زیبایی هاست. تامل و فوکوس روی جزئیات حاضر در این تصاویر که از سرتاسر دنیای زیبایمان گرد آوری شده است، بار دیگر ذکر فتبارک الله احسن الخالقین را بر زبانتان می آورد.

تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (48)

در این سری مطالب سعی نموده ایم کلکسیونی دیدنی از تصاویر زیبا و چشم نواز از سرتاسر جهان، با ذکر محل ثبت عکس برایتان گرد آوری کنیم. شاید این کوشش ما قدم کوچکی باشد تا لحظاتی چشمانتان از دیدن پلیدی ها و ناملایماتِ روزمرگی هایمان دور گردد و با دیدن صحنه هایی زیبا از این جهانی زیبا، روانی آسوده و استراحت روح را برای شما عزیزان در پی داشته باشد.

*****

نمایی زیبا از بخش زرمات (Zermatt) در ناحیه آلمانی- زبان ایالت وله در سوئیس. این روستا مکان مناسبی برای اسکی روی برف به شمار رفته و دارای گردشگران زیادی برای اسکی است.

چشم اندازی رویایی از کوه های Assiniboine در یک پارک استانی در بریتیش کلمبیا واقع در کانادا. منظره زیبای جزیره خیوس در استان اژه شمالی در کشور یونان. نمایی خیره کننده از جزیره بالی (Bali) واقع در کشور اندونزی. طبیعت فوق العاده جزیره کائوآئی (Kauai) یکی از جزایر هشت گانه ایالت هاوایی آمریکا در اقیانوس آرام. تصویری زیبا و هنری از یکی از مغازه های شهر باستانی کاپادوکیه در آسیای کوچک (ترکیه کنونی). عکسی خیره کننده از ایالت ویکتوریا (Victoria) واقع در جنوب شرق کشور استرالیا.

تصویری مسحورکننده از خانه های شهر کوچک Oia or Ia در دریای اژه جنوبی در فصل تابستان (سانتورینی) واقع دریونان.

چشم اندازی دیدنی از شهر کوچک هال اشتات در منطقه سالزکامرگوت در ایالت اوبراسترایش واقع در اتریش. نمایی هوایی از کانکون در بخش شمال شرقی شبه جزیره یوکاتان در کنار ساحل کارائیب در دولت مکزیک.

طبیعت شگفت انگیز آبشار پانگور واقع در کشور ویتنام. آبشار پله ای پانگور توسط جریان مداوم آب، نمایشی باشکوه از طبیعت را نشان می دهد. امکانات رفاهی متعددی برای گردشگران در این مکان فراهم شده است.

منظره رویایی و بکر دهکده Exshaw در آلبرتای کانادا.

نمایی خارق العاده و دیدنی ازجزایر راک (Rock Islands) مجموعه کوچکی از سنگ آهک یا مرجان که در میان ایالت کورور و جزیره Peleliu واقع شده است. عکسی زیبا از آیوتایا، پایتخت سابق در تایلند. این پایتخت قدیمی زمانی شهری پررونق و مرفه بود که اغلب معاملات تجاری تایلند در آن صورت می گرفت. آیوتایا تاجران و فرستاده های زیادی را از سراسر جهان جذب و روابط دیپلماتیک نزدیکی با کشورهایی همچون پرتغال، چین، ژاپن و فرانسه داشت. روزگاری هنر و فرهنگ در این شهر رونق گرفت، اما امروزه به صورت آشکارا با وجود تعداد زیادی بنای زیبا و تزئین شده، این مکان به مقصد توریستی محبوبی تبدیل شده است که گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. در بیش از 400 سال، آیوتایا از پایتخت پررونق تایلند، به خرابه ای غارت زده و به یغما رفته مبدل شد. نمایی هوایی از جزیره ژاپنیِ آتشفشانی در دریای فیلیپین.منبع: برترین ها

به "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (48)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (48)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید