جدیدترین قیمت گوشت گوسفندی در بازار ، هر کیلو سردست گوسفندی چند؟

به گزارش وبلاگ دریا، آنالیز نوسانات قیمتی در بازار محصولات پروتئینی حاکی از جهش قیمت گوشت قرمز در بازه زمانی 2 ماهه است.

جدیدترین قیمت گوشت گوسفندی در بازار ، هر کیلو سردست گوسفندی چند؟

به گزارش وبلاگ دریا، آنالیز نوسانات قیمتی در بازار محصولات پروتئینی حاکی از صعودی شدن روند قیمتی گوشت قرمز از ابتدای شهریور ماه تا به امروز است به طوری که هر کیلوگرم گردن گوسفندی از 135 هزار تومان در ابتدای شهریور ماه امروز به 159 هزار تومان رسیده است.

هر کیلوگرم سردست گوسفندی نیز از 131 هزار تومان در ابتدای شهریور ماه امروز به 248 هزار تومان رسیده است.

هر کیلوگرم دمبالیچه گوسفندی نیز از 89 هزار تومان در ابتدای شهریور ماه امروز به 112 هزار تومان رسیده است.

قیمت روز گوشت در جدول زیر آمده است:

رئیس شورای تامین کنندگان دام، منصور پوریان گفت: هم اکنون با حجم انبوهی از دام در دامداری ها روبرو هستیم و روز به روز بر تعداد این دام اضافه کرده می گردد. او میانه قیمت کنونی هر کیلو بره نر را 75 هزار تومان و گوساله نر 68 تا 69 هزار تومان بیان کرد.

پوریان اضافه کرد: علی رغم افزایش هزینه های فراوری، قیمت دام گوساله و گوسفند پایین است به طوریکه این موضوع در کنار نبود تقاضا در بازار منجر به ضرر و زیان دامداران شده است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: قیمت کنونی هر کیلو لاشه سبک بدون دنبه در عمده فروشی ها 165 هزار تومان و گوساله 142 هزار تومان است که متاسفانه به علت سودجویی عوامل واسطه و دلال با نرخ های بالاتری عرضه می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جدیدترین قیمت گوشت گوسفندی در بازار ، هر کیلو سردست گوسفندی چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین قیمت گوشت گوسفندی در بازار ، هر کیلو سردست گوسفندی چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید