خانه متروکه ای که قدم گذاشتن در آن جرات می خواهد

به گزارش وبلاگ دریا، مدتی است که یک خانه مشکوک در ویرجینیا با نام خانه وحشت رها شده است. این خانه که محل زندگی یک پزشک و خانواده اش بوده که توجه بسیاری از محلی ها و گردشگران را به سمت خود جلب نموده است.

خانه متروکه ای که قدم گذاشتن در آن جرات می خواهد

این خانه از بیرون چندان عجیب به نظر نمی رسد بلکه خانه ای متروک با نمای سفید است که در اعماق شبه جزیره دور افتاده ای در منطقه شمالی ویرجینیا واقع شده است، اما در باطن یک خانه عظیم و پر از اسباب و اثاثیه است که بدون توجه و مراقبت به حال خود رها شده است.

یکی از نکاتی که درباره این خانه جالب است موضوع دست نخوردن به اسباب خانه است تا جایی که بعضی معتقدند به نظر می رسد یک نیروی جادویی از وسایل این خانه متروکه محافظت می نماید.

با ورود به این خانه، با منظره نسبتاً وحشتناک فرشی از پوست گرگ روبرو می شوید. پنجره های رنگی اطراف درب که درخششی نارنجی و وهم آور دارند، فقط باعث افزایش حس وحشت می شوند. کاغذ دیواری ها از دیوار ها جدا شده اند و مبلمان قدیمی در سالن تاریک خانه دیده می گردد.

این سالن همچنین دارای یک قفسه کتاب عظیم نصب شده و چند مبل جذاب است، اگرچه تشخیص وسایل دور انداخته شده و مناسب کمی سخت است. جالب است بدانید که فضای خانه به شکلی است که گویی دکتر و خانواده اش از موضوعی فرار نموده اند یا پیش از فرار دعوا نموده اند.

یکی از اتاق های خانه نیز اتاق پزشک خانواده یعنی دکتر مرموز است که دارای تخت معاینه و وسایل و تجهیزات کامل پزشکی است. حتی بعضی معتقدند این اتاق معاینه در تسخیر ارواح است و همین ارواح نیز از خانه محافظت می نماید. هنوز هیچکس نمی داند چه عاملی باعث شد که این خانواده ناگهان و شبانه از این خانه فرار نمایند.

انتخاب

منبع: گردشبان

به "خانه متروکه ای که قدم گذاشتن در آن جرات می خواهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "خانه متروکه ای که قدم گذاشتن در آن جرات می خواهد" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه متروکه ای که قدم گذاشتن در آن جرات می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید