خبرنگاران اسماعیل پور از دنیای قهرمانی کشتی خداحافظی کرد

به گزارش وبلاگ دریا، تهران - خبرنگاران - مسعود اسماعیل پور دارنده مدال نقره و برنز پیکارهای جهانی کشتی آزاد با انتشار متنی در صفحه شخصی خود از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

خبرنگاران اسماعیل پور از دنیای قهرمانی کشتی خداحافظی کرد

به گزارش وبلاگ دریا، اسماعیل پور دارنده مدال برنز پیکارهای جهانی سال 2013 در بوداپست مجارستان و نقره سال 2014 در تاشکند ازبکستان و یکی از ملی پوشان کشتی آزاد در بازی های المپیک 2012 لندن است. او همچنین طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی را در کارنامه دارد. 3 مدال طلا، یک نقره و یک برنز نیز دستاورد این آزادکار جویباری از پیکارهای قهرمانی آسیا است.

او آخرین مرتبه به همراه تیم منتخب کشتی آزاد ایران در رقابت های بین المللی جام مربیان و قهرمانان اوکراین در سال 2018 حضور یافت و بعد از آن به دلیل آسیب دیدگی دست از دنیای قهرمانی دور شد.

اسماعیل پور در صفحه شخصی خود نوشت: تا این لحظه هیچوقت بطور کلامی یا زبانی حرفی از خداحافظی از کشتی نزدم ولی امروز برای همواره از کشتی خداحافظی می کنم و از همه کسانی که در این 25 سال برایم زحمت کشیدن تا بتوانم راستا کشتی را ادامه دهم سپاسگزارم و دست تک تک این عزیزان را می بوسم و کف پای همه مردم و دوستانی که برایم دعا کردن می بوسم و از همه کسانی که ناراحتشان کردم عذرخواهی می کنم و امیدوارم مرا ببخشند که نتوانستم بهتر عمل کنم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران اسماعیل پور از دنیای قهرمانی کشتی خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اسماعیل پور از دنیای قهرمانی کشتی خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید