خریداران از بازار خودرو فرار کردند، قیمت خودرو شکسته می گردد؟

به گزارش وبلاگ دریا، رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: با وجود ریزش قیمت ها، خریداران دست از خرید کشیده اند، زیرا احساس می نمایند واردات دیر یا زود اجرا شده و بر شکست هرچه بیشتر قیمت ها موثر است.

خریداران از بازار خودرو فرار کردند، قیمت خودرو شکسته می گردد؟

به گزارش خبرآنلاین، سعید موتمنی اضافه نمود: علت اصلی ریزش قیمت ها در بازار، عرضه خودرو و فاکتور شدن آن ها از سوی خودروسازان است، بعلاوه با واردات نخستن خودرو ها به کشور پس از حدود پنج سال، تابوی واردات شکسته شد و همین مساله بر کاهش قیمت ها تاثیرگذار است.

وی بیان داشت: امروز دولتمردان نیز به این نتیجه رسیده اند که اگر بخواهیم التهابات در بازار خودرو فروکش کند، باید واردات خودرو انجام گردد.

وی گفت: با وجود ریزش قیمت ها، خریداران دست از خرید کشیده اند، زیرا احساس می نمایند واردات دیر یا زود اجرا شده و بر شکست هرچه بیشتر قیمت ها موثر است؛ این در حالی است که فروشنده در بازار زیاد است. با این حال خرید و فروش ها در حداقل خود است.

وی در عین حال اعلام کرد: با قیمت هایی که از سوی شورای رقابت برای بعضی خودرو های مونتاژی و گران فروشی آن ها اعلام شده، فردا شاهد کاهش بیشتر قیمت این دسته از خودرو ها خواهیم بود.

منبع: فرارو

به "خریداران از بازار خودرو فرار کردند، قیمت خودرو شکسته می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداران از بازار خودرو فرار کردند، قیمت خودرو شکسته می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید