خرید 7 میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ دریا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از خرید 7 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و یاری آموزشی برای مدارس استان اطلاع داد.

خرید 7 میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس خراسان جنوبی

چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در مراسم تحویل تجهیزات آموزشی و یاری آموزشی به ادارات آموزش و پرورش شهرستان های استان گفت: در چندین مرحله تجهیز مدارس خراسان جنوبی اجرا شده و در آخرین مرحله آن هفت میلیارد تومان برای این منظور هزینه شده است.

او اضافه نمود: در این مرحله 30 نوع تجهیزات آموزشی و یاری آموزشی شامل پنج هزار و 200 قلم تجهیزات به بیش از 53 مدرسه استان که شامل میز و نیمکت، تختخواب، بخاری، کامپیوتر و کمد های لباس است، ارسال می گردد.

چاوشان توضیح داد: 10 میلیارد تومان برای تجهیزات آموزشی هنرستان ها و 15 میلیارد تومان هم برای تجهیزات یاری آموزشی دیگر مدارس استان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی اظهار کرد: سالانه به حدود 10 تا 12 میلیارد تومان برای سهم دولت در طرح های مشارکتی مدرسه سازی با خیرین احتیاج است که بیش از 20 درصد آن تخصیص نمی یابد لذا طرح های مشارکتی مدرسه سازی با خیرین با وجود تخصیص 50 درصد خیرین، برای تکمیل مشکل دارند.

وبلاگ دریا خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "خرید 7 میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 7 میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید