خشم پرسپولیسی ها از مدافع تیم ملی ، فقط دنبال جام جهانی بودی

به گزارش وبلاگ دریا، اینطور که بنظر می رسد مرتضی پورعلی گنجی، مدافع پرسپولیس ساز جدایی کوک نموده است.

خشم پرسپولیسی ها از مدافع تیم ملی ، فقط دنبال جام جهانی بودی

به گزارش وبلاگ دریا آنلاین، از جمله اتفاقات حاشیه ای روزهای پایانی هفته، بالا گرفتن زمزمه احتمال جدایی مرتضی پورعلی گنجی از پرسپولیس بود. این مدافع با بیان اینکه روحیه خوبی ندارد، تأکید نموده ازجمله انگیزه های اصلی اش برای حضور در پرسپولیس این بود که در مقابل طرفداران بازی کند، اما حالا به دلایل مختلف چنین امکانی فراهم نیست و به همین دلیل شاید کشور را ترک کند. طبیعی است که این مصاحبه با واکنش هایی همراه شده باشد. برخی حق را به مرتضی دادند و عده بیشتری از او ایراد گرفتند که دارد تعهداتش به باشگاه را زیر پا می گذارد. کار به جایی رسید که مدافع سرخپوشان ناچار به ارائه شرح شد، هرچند شرحات تازه او هم کمتر کسی را متقاعد کرد.

به طور کلی نمی گردد همه حرف های گنجی را رد کرد، اما نکته اینجاست که برخی از طرفداران فوتبال استدلال های این بازیکن را باور نمی نمایند. آنها عقیده دارند پورعلی گنجی صرفا به لیگ ایران برگشت و پیراهن پرسپولیس را پوشید تا در میدان دید کادرفنی تیم ملی قرار بگیرد و به جام جهانی برود. حالا هم که این اتفاق اتفاق افتاده و حتی با حضور کارلوس کی روش شاهد فیکس شدن گنجی در قطر بوده ایم، او به هدفش رسیده و باز سودای بازی در خارج از کشور به سرش زده است.

قصد نیت خوانی نداریم، اما حتما تصدیق می کنید که تفکیک کردن دقیق این انگیزه ها از هم، کار آسانی نیست. آیا واقعا مرتضی پرسپولیس را فقط به خاطر تیم ملی می خواست؟

منبع: همشهری آنلاین

به "خشم پرسپولیسی ها از مدافع تیم ملی ، فقط دنبال جام جهانی بودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشم پرسپولیسی ها از مدافع تیم ملی ، فقط دنبال جام جهانی بودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید