دریافت تیک آبی برای کاربران تازه توئیتر

به گزارش وبلاگ دریا، کاربران نو پس از 90 روز تیک آبی توئیتر را می توانند دریافت نمایند.

دریافت تیک آبی برای کاربران تازه توئیتر

براساس گزارش ها، توئیتر پس از راه اندازی مجدد سرویس اشتراکی Twitter Blue خود (احتمالاً در 8 آذر) به کاربرانی که زمان عضویت آنها در این شبکه اجتماعی کمتر از 90 روز است، اجازه ثبت نام در آن را نخواهد داد.

با این وجود، کاربران قادر نخواهند بود که بلافاصله پس از ایجاد حساب کاربری تازه، این سرویس را خریداری نموده و فوراً تیک آبی تأییدیه را دریافت نمایند. این تصمیم که در صفحه About Twitter Blue از وب سایت رسمی توئیتر درباره آن شرح داده شده، می تواند به عنوان راه حلی برای کاهش حساب های کلاهبرداری و جعل نماینده حساب های دیگران گرفته شده باشد که تقریباً از زمان راه اندازی این سرویس، باعث آشفتگی شبکه اجتماعی شده اند.

طبق نسخه آرشیو ارائه شده به وسیله Wayback Machine، برنامه قدیمی توئیتر دوره انتظار مشخصی نداشت، اما شامل هشداری می شد که حساب های توئیتر ایجاد شده در تاریخ 9 نوامبر 2022 یا بعد از آن، نمی توانند مشترک توئیتر بلو شوند.

علاوه بر این، مدیرعامل تازه شرکت، ایلان ماسک گفته است که پس از راه اندازی مجدد این سرویس، حساب های تأیید شده در هنگام تغییر نام کاربری خود، تیک آبی را از دست می دهند و پس از آنالیز و تأیید توئیتر درباره پیروی از سیاست های این شبکه اجتماعی، دوباره آن را به دست خواهند آورد.

ماسک بعلاوه گفته بود که اگر می خواهید یک حساب طنز ایجاد کنید، باید در بیوگرافی و نام حساب خود به این موضوع اشاره کنید.

سرویس هشت دلاری توئیتر بلو که شامل تیک آبی تأییدیه این شبکه اجتماعی نیز می گردد، هفته گذشته به طور رسمی در دسترس کاربران iOS قرار گرفته بود و می توانستند برای ثبت نام در آن درخواست دهند. با این حال، آشفتگی بسیار زیادی پس از آن صورت گرفت و بسیاری از کاربران پس از دریافت تیک آبی، حساب افراد مشهور (حتی خود ایلان ماسک) را جعل کردند.

حساب عیسی مسیح از جمله حساب هایی بود که پیروز شد تیک آبی خود را دریافت کند. با وجود همین مسائل، توئیتر تصمیم گرفت تا ثبت نام کاربران تازه در این سرویس را متوقف کند و اکنون به نظر می رسد که محدودیت های تازه برای جلوگیری از وقوع چنین آشفتگی هایی در آینده گرفته شده است.

وبلاگ دریا علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دریافت تیک آبی برای کاربران تازه توئیتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت تیک آبی برای کاربران تازه توئیتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید