دومین فراخوان پذیرش مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز منتشر شد

به گزارش وبلاگ دریا، مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز دومین فراخوان پذیرش بهار 1401 را منتشر کرد.

دومین فراخوان پذیرش مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز منتشر شد

به گزارش خبرنگار استانهای وبلاگ دریا، سید آرش حق­پناه، مدیر مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز ضمن اعلام این خبر، به معرفی مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز پرداخت وگفت: حمایت از شکل گیری چرخه ایده تا ثروت یکی از اهداف ایجاد مراکز نوآوری، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری است. مراکز نوآوری به عنوان اولین نقش آفرینان در زیست بوم شکل گیری و توسعه شرکت های نوپا و دانش بنیان، با موضوع حمایت از کارآفرینان و افراد مستعد و خلاق، سعی در پرورش ایده های نو و کاربردی با رویکردی ثروت آفرین دارند.

حق­پناه ادامه داد: دانشگاه شیراز باتوجه به جایگاه و ظرفیت های منحصربه فرد دانشی خصوصا در حوزه علوم مهندسی، با منظره توسعه نوآوری ها در حوزه های مختلف علوم مهندسی ازجمله: برق، کامپیوتر، مکانیک، عمران، مواد، معماری، شیمی و مهندسی پزشکی و غیره، باهدف حمایت از افراد مستعد و خلاق، توسعه کسب و کار های دانش بنیان و ارائه خدمات نوآورانه و تخصصی به نهاد های سیاست گذاری، دولتی، مالی، صنعتی و فرهنگی، اقدام به ایجاد مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی نموده است.

حق­پناه، در مرکز نوآوری تخصصی مهندسی دانشگاه شیراز، سه دسته از افراد: 1. فرد کارآفرین و صاحب ایده، 2. تیم همراه با ایده و 3. فرد متخصص بدون ایده مورد حمایت قرار می گیرند که در این راستا، مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز دومین فراخوان پذیرش بهار 1401 را منتشر نموده است.

مدیر مرکز نوآوری تخصصی مهندسی دانشگاه شیراز گفت: کسانی که یک فرد خلاق و دارای ایده در حوزه علوم مهندسی هستند، یا یک تیم خلاق دارند که احتیاج به فضای کار و آزمایشگاه فنی برای ساخت محصول ایده خود دارند، می توانند هم اکنون از لینک ثبت نام آنلاین مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز به نشانی https://iec.shirazu.ac.ir/?p=1 اقدام به ثبت نام اولیه نمایند. آخرین مهلت ثبت نام در این فراخوان تا 31 اردیبهشت ماه تمدید شده است.

وی اضافه کرد: کارشناسان مرکز بعد از اتمام زمان ثبت نام اولیه، ایده ثبت شده داوطلبان را آنالیز می نمایند و درصورتی که شرایط اولیه پذیرش را کسب نموده باشند برای داوری و ارائه حضوری طرح و ایده خود به مرکز نوآوری مهندسی دعوت می شوند. بعلاوه درصورتی که افراد در مرکز نوآوری مهندسی دانشگاه شیراز پذیرش شوند، به ایشان میز و جایگاه در فضای کار اشتراکی داده می گردد و می توانند در کنار فعالیت های کارآفرینی خود، در دوره های آموزشی که ازسوی مرکز نوآوری برگزار می گردد با تخفیف ویژه شرکت نمایند.

حق­پناه گفت: یکی از دوره های بسیارکاربردی و مفید که به زودی در این مرکز برگزار خواهد شد، یک کارگاه آموزشی کارآفرینی دو روزه هست که در روز های 11 و 12 خردادماه 1401، به صورت حضوری در محل سالن همایش های مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد. دوره های مشابه دیگری هم در طول سال و در زمان های مختلف برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند برای اطلاع از این رویداد ها و کلاس های آموزشی و مهارتی، به سایت مرکز نوآوری دانشگاه شیراز مراجعه، یا با شماره فضای مجازی مرکز نوآوری مهندسی (09015054517) در تماس باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دومین فراخوان پذیرش مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین فراخوان پذیرش مرکز نوآوری تخصصی علوم مهندسی دانشگاه شیراز منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید