رئیسی: ایران و چین دوستان دوران سخت هستند

به گزارش وبلاگ دریا، رئیس جمهور در ملاقات رئیس کنگره ملی خلق چین، ایران و چین را دوستان دوران سخت توصیف و از حمایت های سازنده کنگره ملی خلق چین در جهت توسعه همکاری های دو کشور قدردانی کرد.

رئیسی: ایران و چین دوستان دوران سخت هستند

به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی که به دعوت رسمی رئیس جمهور چین به این کشور سفر نموده است، در ادامه برنامه های سفر سه روزه خود به چین با لی جان شو رئیس کنگره ملی خلق چین ملاقات و مصاحبه کرد.

رئیس جمهور در این ملاقات با تاکید بر اهمیت نقش همکاری های پارلمانی بر روند توسعه همکاری های دوجانبه، از حمایت های سازنده کنگره ملی خلق چین در جهت پیشبرد روابط راهبردی ایران و چین قدردانی کرد.

رئیسی در این ملاقات با اشاره به سطح مناسب روابط محبت آمیز و قرابت های تاریخی دو کشور، از ایران و چین به عنوان دوستان دوران سخت یاد کرد و بر استمرار و تقویت مشارکت جامع راهبردی ایران و چین تاکید نمود.

در این ملاقات ضرورت استفاده از ظرفیت ساز و کار های منطقه ای و فرا منطقه ای مورد تاکید نهاده شد. در ادامه این ملاقات بعلاوه با اشاره به دستاورد های کنگره ملی خلق چین در تهیه و تصویب طرح ها و برنامه های توسعه ای چین، بر تبادل تجربه در این زمینه تاکید شد.

منبع: فرارو

به "رئیسی: ایران و چین دوستان دوران سخت هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی: ایران و چین دوستان دوران سخت هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید