رضایی: با پایبندی به جهت شهدا معیشت حل می گردد ، خام فروشی علت اصلی رکود اقتصاد کشور

به گزارش وبلاگ دریا، معاون مالی رییس جمهور گفت: شهدا به ما درس دادند که با دست خالی می توان کار های بزرگی انجام داد، آن ها به ما یاد دادند تا زمانی که به خدا ایمان و توکل نداشته باشیم مسائل برطرف نخواهد شد.

رضایی: با پایبندی به جهت شهدا معیشت حل می گردد ، خام فروشی علت اصلی رکود اقتصاد کشور

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ دریا، محسن رضایی امروز در یادمان شهدای شلمچه در جمع وبلاگ دریا، اظهار کرد: سربلندی، عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون حماسه آفرینی شهدا است و باید راه آن ها را ادامه داد.

وی با تاکید بر اینکه با پایبندی به جهت شهدا اقتصاد و معیشت حل می گردد، عنوان نمود: شهدا به ما درس دادند که با دست خالی می توان کار های بزرگی انجام داد، آن ها به ما یاد دادند تا زمانی که به خدا ایمان و توکل نداشته باشیم مسائل برطرف نخواهد شد.

معاون مالی رییس جمهور با تاکید بر اینکه مشکل اساسی کشور تحریم های داخلی است و گفت: تا زمانی که تحریم های داخلی برداشته نگردد، تحریم های خارجی نیز برداشته نخواهد شد.

وی عنوان نمود: تحریم های داخلی است که دست و پای فعالیت مردم و دولتمردان را بسته است و دولت باید در راستای برطرف این تحریم ها گام بردارد.

رضایی خام فروشی را علت رکود مالی کشور دانست و اضافه کرد: ثروت بسیار بزرگی در ایران وجود دارد، اما این ثروت به جیب مردم راه پیدا نکرده که علت عمده آن خام فروشی در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی، گاز، آب و برق است.

وی خوزستان را استانی ثروتمند اعلام کرد و گفت: خوزستان دارای بنگاه های بزرگ مالی است، ولی این بنگاه ها سودی برای مردم را در پی نداشت.

معاون مالی رئیس جمهور اعلام کرد: مسائل مالی مردم خوزستان و بعلاوه مسائل واحد های صنعتی این استان آنالیز شد و تمام کوشش را خواهیم کرد تا مردم از ثروت بزرگ این استان بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رضایی: با پایبندی به جهت شهدا معیشت حل می گردد ، خام فروشی علت اصلی رکود اقتصاد کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: با پایبندی به جهت شهدا معیشت حل می گردد ، خام فروشی علت اصلی رکود اقتصاد کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید