روایت جنجالی سیاوش یزدانی از عمق اختلافات در استقلال

به گزارش وبلاگ دریا، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع تیم استقلال به علت پشت سر گذاشتن خدمت سربازی، از این تیم جدا شدند؛ آن هم در شرایطی که هم خودشان و هم استقلال در شرایطی ایده آل بودند. جدایی این دو مدافع، جنجال زیادی به پا کرد و برای هفته ها به یکی از سوژه های اصلی رسانه های ایران تبدیل شد. باشگاه استقلال به یزدانی و مرادمند وعده داده بود که مسئله ای بابت خدمت سربازی نخواهند داشت و در تیم استقلال به کارشان ادامه می دهند، اما در نهایت سازمان نظام وظیفه دو مدافع استقلال را فراخواند تا آن ها هم با دلخوری و ناراحتی شدید از مدیران و مسئولان تیم استقلال این تیم را ترک نمایند.

روایت جنجالی سیاوش یزدانی از عمق اختلافات در استقلال

مرادمند از آن موقع واکنش خاصی به این اتفاق نداشته، اما سیاوش یزدانی چند بار با انتشار پیغام و یک بار هم در مصاحبه ای مفصل، خبرساز شد.

این مدافع که حتی با لباس استقلال به تیم ملی هم دعوت شده بود، با انتشار یک پیغام جنجالی، وعده رسوایی کسانی را در استقلال داد که فقط به فکر منافع شخصی خود بوده اند و حباب مجازی آن ها می ترکد.

ابتدا این محمد دانشگر بود که با انتشار تصویری از یزدانی، برای او اظهار دلتنگی کرد. یزدانی هم در اینستاگرام خود، در واکنش به اقدام دانشگر نوشت: خیلی مردی. تنها کسی که وجود حرف زدن داره، تویی. حضور من توی استقلال جای خیلی ها را تنگ نموده بود! خیلی راحت آینده یک جوان نابود شد، ولی هیچکس حرفی نزد، چون به فکر منافع شخصی خودشونن. یک روزی این حباب مجازی میترکه و ذات این آدم ها رسوا میشه.

استقلال هرچند در لیگ صدرنشین است و رکورد های مختلفی را با فرهاد مجیدی جابجا نموده، اما این پیغام نشان می دهد اوضاع درونی مناسبی ندارد و اختلافات عمیقی بر این تیم حاکم است.

یزدانی در پیغام کنایه آمیز خود نامی از هیچکس نبرده است، اما برخی از حدس ها حاکی از اختلاف او با وریا غفوری کاپیتان تیم است و برخی از شایعات هم پیرامون اختلاف او با فرهاد مجیدی سرمربی استقلال مطرح شده است.

منبع: فرارو

به "روایت جنجالی سیاوش یزدانی از عمق اختلافات در استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت جنجالی سیاوش یزدانی از عمق اختلافات در استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید