پنجره های لیگ رجحان مدام بسته می گردد

به گزارش وبلاگ دریا، خبرنگاران: در حالی که بیست و یک دوره از رقابت های حرفه ای فوتبال در ایران می گذرد همچنان بی نظمی اقتصادی باشگاه های بزرگ ایران موجب بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی می گردد. بعد از مشکلاتی که تراکتور و پرسپولیس در این زمینه داشتند حالا خبر رسیده که پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم بسته شده.

پنجره های لیگ رجحان مدام بسته می گردد

به گزارش وبلاگ دریا، فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت پنجره نقل وانتقالات بین المللی باشگاه استقلال به علت شکایت محمدرضا آزادی مهاجم سابق این تیم و فعلی آلومینیوم اراک به علت پرداخت نشدن مطالباتش بسته است. فدراسیون فوتبال نیز این نامه را در اختیار سازمان لیگ و باشگاه استقلال قرار داده است.

این در حالی است که تصور می شد حرفه ای شدن فوتبال در ایران بیش از هرچیزی روی روابط اقتصادی اثر بگذارد و باشگاه ها به سمت درآمدزایی و خلق پول بیشتر حرکت نمایند. اما آنچه در واقعیت رخ داده ارتزاق از پول های باد آورده و با منشاء دولتی است که موجب شده این باشگاه ها حساب و کتاب شفاف اقتصادی هم نداشته باشند.

لیگ برتر ایران در حالی فصل جابجایی تابستانی اش را پیگیری می نماید که دو تیم استقلال و پرسپولیس هر دو از پنجره جابجاییی محروم شده اند. از قضا این دو تیم بعلاوه به علت عدم رعایت اصول حرفه ای از لیگ قهرمانان آسیا هم محروم شده اند.

چند ماه پیش که این تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده بودند همه از حل ریشه ای مشکل این دو تیم حرف می زند. اما چند ماه فرصت لازم بود تا بدانیم که استقلال و پرسپولیس همچنان در همان جهت اشتباه گام بر می دارند.

منبع: فرارو

به "پنجره های لیگ رجحان مدام بسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره های لیگ رجحان مدام بسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید