رونمایی از دوچرخه برقی مجهز به رادار

به گزارش وبلاگ دریا، شرکت Cannondale به تازگی یک دوچرخه الکترونیکی نو بنامMavaro Neo منتشر نموده است. این دوچرخه الکترونیکی کاربردی برای استفاده در شهر طراحی شده است. Cannondale با ارائه این دوچرخه وعده قدرت بیشتر، راحتی بیشتر و اطمینان بیشتر را داده است.

رونمایی از دوچرخه برقی مجهز به رادار

به گزارش وبلاگ دریا، این دوچرخه دارای یک باتری 750 وات ساعتی است که شارژ بیشتری را نسبت به بسیاری از دوچرخه های الکترونیکی ارائه می دهد. بعلاوه ادعا شده که این دوچرخه تا 175 کیلومتر (109 مایل) برد دارد. در ادامه به آنالیز ویژگی های این دوچرخه الکترونیکی می پردازیم:

راحتی

سیستم تعلیق معمولا در اشکال مختلفی ارائه می گردد. شاید از نظر مکانیکی جالب ترین چنگال تعلیق HeadShok باشد که از سیستم بلبرینگ سوزنی Quad Gage نو Cannondale برای ارائه 50 میلی متر حرکت انعطاف پذیر و کم اصطکاک استفاده می نماید. یک پایه جایگاه تعلیق موازی با یک پایه محکم به قطر 31.6 میلی متر به صاف کردن برآمدگی ها یاری می نماید. بالشتک این سیستم از الاستومر (دسته خاصی از پلیمر های خطی که هنگام اعمال نیرو، از خود میزان فوق العاده زیادی تغییر شکل الاستیک نشان می دهند) تشکیل شده است.

بعلاوه از اتصال متوازی الاضلاع برای کنترل جهت حرکت استفاده می نماید. وجود حجم زیادی از تایر های کنتاکت کروزر با عرض 2.2 اینچ / 55 میلی متر سبب ایجاد فشار کمتر و در نتیجه کنترل لرزش های پرسرعت به وسیله لاستیک ها خواهد شد. علاوه بر اشکال مختلف سیستم تعلیق، Mavaro Neo هندسه خود را برای راحتی سوار با موقعیتی عمودی و آرام، بهینه نموده است. میزان چرخ های مختلف نیز بین فریم های کوچکتر و بزرگ تر مشخص شده اند که به حفظ تناسب یاری می نماید. میزان های کوچک و میانه دارای چرخ های 27.5 اینچی و میزان های بزرگ دارای چرخ های 29 اینچی هستند.

اطمینان

این دوچرخه دارای لاستیک های پهن و محکم می باشد. از ویژگی های منحصربه فرد این دوچرخه می توان به رادار عقب Varia گارمین اشاره نمود. این رادار به وسیله کنسولی که روی فرمان نصب شده است، به شما می گوید که آیا ماشینی پشت سر شما هست یا خیر و چقدر با شما فاصله دارد. نور هایی در جلو و عقب این دوچرخه برای دید بهتر در شب تعبیه شده اند. این دوچرخه دارای یک تسمه کربنی گیتز پیشرانه نیز می باشد که تعمیر و نگهداری را به حداقل می رساند. زیرا نیازی به روغن کاری یا چربی زدایی ندارد و در شرایط مرطوب زنگ نمی زند.

قدرت

این دوچرخه دارای یک باتری بزرگ 750 وات ساعتی با بردی فوق العاده می باشد. بیشتر دوچرخه های الکترونیکی باتری هایی در حدود 400 وات ساعت دارند؛ بنابراین ادعا می گردد که Mavaro Neo با یک بار شارژ می تواند 175 کیلومتر (109 مایل) را طی کند. در صورتی که قفسه دوچرخه را با حدبیشتر ظرفیت خود بارگیری کنید و در حالت بالاترین تنظیمات یاریی سوار دوچرخه شوید، طبیعتاً این برد کمتر خواهد شد. بعلاوه استفاده از روتور(چرخانه) های 203 میلی متری جلو و عقب و کالیپر های هیدرولیک Magura CT2 سبب ایجاد قدرت زیادی خواهد شد. در جاده، روتور ها معمولاً 160 میلی متر هستند. معمولاً دوچرخه های کوهستانی قدرتمند چنین ترمز های فوق العاده ای دارند.

قیمت

این دوچرخه دارای دو نوع قاب (سنتی و پله ای) می باشد که هر کدام در چهار میزان کوچک، میانه، بزرگ و فوق العاده بزرگ عرضه می شوند. در حال حاضر فقط قیمت 5800 پوند برای این محصول اعلام شده است.

منبع: cyclingweekly

منبع: فرارو

به "رونمایی از دوچرخه برقی مجهز به رادار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از دوچرخه برقی مجهز به رادار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید