رونیکس شما را به شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران دعوت می نماید

به گزارش وبلاگ دریا، بیست وسومین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. رونیکس به عنوان متنوع ترین فراوریکننده ابزارآلات صنعت ساختمان و برند پیشرو در بازار ابزار ایران، در این نمایشگاه حضور خواهد داشت تا از جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه فراوری ابزارآلات و قطعات باکیفیت رونمایی کند.

رونیکس شما را به شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران دعوت می نماید

ثمره کوشش های خستگی ناپذیر خانواده بزرگ رونیکس، فراوری 2500 ابزار برقی، شارژی، بادی و بنزینی به همراه بزرگ ترین بانک قطعات کشور با بیش از 34000 قطعه متنوع، با هدف تامین نیازهای مصرف کنندگان صنعت ابزار است. طیف گسترده مصرف کنندگان رونیکس، شامل بازار ابزار و کارگاه های کوچک و میانه، صنایع بزرگ مانند صنعت ساختمان، خودروسازی، فولاد، پتروشیمی، مصارف عمومی و خانگی می گردد.

در این نمایشگاه بین المللی که یکی از بزرگ ترین و معتبرترین رویدادهای صنعت ساختمان در سطح کشور و خاورمیانه است، شرکت های داخلی و بین المللی فعال در حوزه صنعت ساختمان و فراوریکنندگان ابزار و یراق ساختمانی حضور خواهند داشت.

زمان برگزاری بیست وسومین نمایشگاه صنعت ساختمان در تاریخ 12 تا 15 مرداد ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران از ساعت 8 صبح تا 16 عصر خواهد بود.

رونیکس کلیه ارگان ها، سازمان ها، کارخانجات و همکاران صنعت ساختمان، صنف ابزار و یراق سراسر کشور و عموم مردم را به بازدید از غرفه این شرکت در سالن 40 نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران دعوت می نماید.

منبع: اتاق

به "رونیکس شما را به شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران دعوت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونیکس شما را به شرکت در نمایشگاه صنعت ساختمان تهران دعوت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید