شرکت اپل سال جاری رکورد فروش آیفون را 2 میلیاردی می نماید؟

به گزارش وبلاگ دریا، شرکت اپل نخستین آیفون خود را دقیقاً 13 سال پیش معرفی کرد و از آن موقع، آیفون به مهمترین محصول اپل تبدیل شده است و این شرکت بخش عمده ای از درآمد خود را از فراوری آیفون کسب می نماید.

شرکت اپل سال جاری رکورد فروش آیفون را 2 میلیاردی می نماید؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، می توان آیفون را تلفن هوشمندی دانست که صنعت تلفن همراه را برای همواره تغییر داد و اکنون نزدیک به ثبت یک نقطه عطف شگفت انگیز دیگر است؛ فروش دو میلیاردی آن.

هشت تحلیلگر مختلف بازار اطمینان دارند که این شرکت مستقر در کوپرتینو نزدیک به فروش دو میلیاردی خود در امسال است. اپل در طول سال اقتصادی 2020 حدود 195 میلیون آیفون را در برنامه فروش دارد ، که به مراتب بیشتر از فروش 186 میلیون پیش بینی شده پیشین است. اگر همه چیز خوب پیش برود ، تعداد فروش آیفون از سال 2007 تا کنون باید در حدود 1.9 میلیارد واحد باشد.

اگرچه فروش کلی آیفون از نقطه اوج خود در دوره زمانی بین سالهای 2015-2018 کاهش یافته است اما انتظار می رود این شرکت رکورد 275 میلیارد دلاری را ثبت کند. مطمئناً ، آیفونها هنوز هم بخش عمده درآمد را بر عهده دارند اما خدماتی مانند App Store ، Apple Pay و Apple Music نسبت به سال گذشته در حال رشد هستند.

افزون بر این، اپل با آوردن نسخه ارزان تر آیفون 9 و اولین تلفن های 5G خود در سال 2020 شانس بازگشت به رکورد رشد را دارد.

منبع: انتخاب

به "شرکت اپل سال جاری رکورد فروش آیفون را 2 میلیاردی می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اپل سال جاری رکورد فروش آیفون را 2 میلیاردی می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید