طرز تهیه دسر موز و انبه ، دسری ساده و خوشمزه برای مهمانی

به گزارش وبلاگ دریا، دسر موز و انبه از انواع دسرهای میوه ای است که به علت داشتن انبه و موز در ترکیباتش بسیار خوش طعم و خوشبو است و دستور تهیه آسانی دارد. در این مطلب با طرز تهیه دسر موز و انبه آشنا می شوید.

طرز تهیه دسر موز و انبه ، دسری ساده و خوشمزه برای مهمانی

به گزارش وبلاگ دریا، دسرها یکی از محبوب ترین و متنوع ترین خوراکی ها در سراسر جهان هستند. در این میان دسرهای میوه ای به علت عطر و طعمی که دارند، بسیار خوش طعم و گوارا هستند و هواداران خاص خود را دارند. دسرها معمولاً پس از غذا سرو می شوند؛ زیرا شیرینی موجود در آن ها به هضم بهتر غذا یاری می نماید.

دسر موز و انبه یکی از انواع دسرهای میوه ای است که برای تهیه آن از موز، انبه، بیسکوییت، بستنی و... استفاده می گردد. این دسر خوشمزه روش تهیه بسیار آسانی دارد و به علت داشتن انبه و موز دارای طعم و بوی دلچسبی است. در ادامه این مطلب طرز تهیه دسر موز و انبه همراه با نکات مهم و فوت و فن های مربوط به تهیه این دسر خوشمزه تقدیم به شما خواهد شد.

  • طرز تهیه دسر مگنولیا در طعم های مختلف | فوت و فن خوشمزه شدن پرطرفدارترین پودینگ جهان

مواد لازم برای تهیه دسر موز و انبه

موز: 2 عدد

انبه: 1 عدد

شیر: یک و نیم لیوان

بستنی وانیلی: نصف لیوان

بیسکوییت پتی پور: 10 عدد

کره آب شده: 1 قاشق غذاخوری

شکلات چیپسی برای تزیین: به اندازه لازم

طرز تهیه دسر موز و انبه

1 ـ برای آغاز کار ابتدا موزها را پوست بگیرید و بعد خرد کنید. موزهای خرد شده را داخل یک ظرف در بسته بریزید و به مدت نیم ساعت داخل فریزر بگذارید.

2 ـ انبه را پوست بگیرید و بعد خرد کنید. تکه های خرد شده انبه را هم داخل ظرف در بسته بریزید و آن را به مدت نیم ساعت داخل فریزر بگذارید.

3 ـ بیسکوییت ها را آسیاب کنید؛ سپس کره آب شده را به آن اضافه کنید و هم بزنید تا کاملا یکدست گردد و آن را کنار بگذارید.

4 ـ موز و انبه یخ زده را داخل پارچ مخلوط کن بریزید، سپس بستنی وانیلی و شیر سرد را به پارچ اضافه کنید و با دور تند بزنید تا همه مواد کاملا با هم مخلوط شوند.

5 ـ لیوان های مخصوص دسر را آماده کنید. مقداری از مایه دسر را داخل لیوان بریزید؛ سپس دو قاشق از بیسکوییت پودر شده را روی لایه دسر بریزید و بعد دوباره مایه دسر را روی بیسکوییت ها بریزید. این کار را لایه به لایه ادامه بدهید تا لیوان دسر پر گردد. در آخر روی دسر را با شکلات چیپسی تزیین کنید. حالا دسر خوشمزه و ساده شما آماده سرو است.

منبع: فرارو

منبع: همشهری آنلاین

به "طرز تهیه دسر موز و انبه ، دسری ساده و خوشمزه برای مهمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه دسر موز و انبه ، دسری ساده و خوشمزه برای مهمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید