عجایب هفتگانه دنیا در کدام کشورها هستند؟

به گزارش وبلاگ دریا، تماشا عجایب هفتگانه جهان بسیار مجذوب کننده و شگفت انگیز است. یعنی دیدار با سازه ها و پدیده هایی که بشریت را به شگفتی وامی دارد. اما بدیهی است که بنا به موقعیت این عجایب در کشورهای گوناگون، سفر و تماشا همه آنها برای بیشتر افراد جهان مقدور نیست. اما اگر قرار نیست به دیدار و بازدید عجیاب هفتگانه جهان بروید، هیچ ایرادی ندارد. حداقل، می توانید درباره آنها اطلاعات کسب کنید و ببینید که این تماشای ها که باعث حیرت تمام جهان شده اند، در کدام کشورها قرار دارند. با مجله گردشگری دورونزدیک همراه باشی.

عجایب هفتگانه دنیا در کدام کشورها هستند؟

عجایب هفتگانه جهان در کدام کشورها قرار داارد؟

1.کولوسئوم، ایتالیا

کولوسئوم بزرگ ترین آمفی تئاتری است که تا به امروز در جهان ساخته شده و قدمت آن به 1900 سال پیش بازمی گردد. این آمفی تئاتر به خود نمایش های متعدد و داستان هایی از خشم، خشونت، لذت و… را دیده است. بخش زیادی از آن تخریب شده اما هنوز هم به عنوان یکی از قدیمی ترین بناهایی که نشان از تکامل تمدن انسانی دارد در شمار عجایب هفتگانه جهان قرار می گیرد.

2. شهر پِترا، اردن

شهر باستانی پترا در کشور اردن واقع است. بقایای صخره هایی قرمز در دل بیابان های این کشور، آن قدر مجذوب کننده و دیرینه است که از سوی یونسکو هم به ثبت جهانی رسیده و به عنوان یکی از ارزشمندترین منطقه ها باستان شناسی جهان شناخته می گردد. سفر ماجراجویانه به توکیو

3.تاج محل،هند

بنای زیبای تاج محل، نیمی از مجذوب کنندهیت خود را مدیون داستان عاشقانه ای است که پشت ساخت آن وجود دارد. شاه جهان، این عمارت زیبا را به یاد همسرش ساخته است. ساخت تاج محل در سال 1631 آغاز شده و حدود 20 هزار نفر در تکمیل آن نقش داشته اند. در سال 1653، کار این بنا به اتمام رسید و به عنوان یکی از عجایب هفتگانه جهان جاودانه شد.

4. دیوار بزرگ چین، چین

شاید شنیده باشید که می گویند، دیوار بزرگ چین از فضا تعیین است. خب، باید گفت که چنین چیزی اصلا صحت ندارد. اما این دیوار بزرگ با 2هزار و 300 سال قدمت و طولی بالغ بر 20 هزار کیلومتر یکی از مجذوب کننده ترین بناهای جهان به شمار می رود که هر سال هزاران هزار جهانگرد را به سوی خود جلب می نماید. این دیوار، حکم سنگری دفاعی برای محافظت از دشمنانی بوده است که از شمال به این کشور حمله می کردند.

5.چیچِن ایتزا، مکزیک

چیچن ایتزا، یکی از بقایای تمدن مایاهاست و با قدم زدن در کنار بقایای به جا مانده از این تمدن و شهر قدیمی به شگفتی ساخت آن پی خواهید برد. معبد ببرها، هرم و قلعه ای که از این تمدن باستانی در شهر چیچن ایتزا به جای مانده است، یکی از بی نظیرترین مکان های جهان به شمار می رود. مکان های عجیب جهان

6.ماچو پیچو،پرو

ماچوپیچو هم شهری است با دیوارهای سنگی که به زعم باستان شناسان، منطقه ای مقدس خوانده می شده و در سال 1450 میلادی در ارتفاعات امپراتوری اینکاها، آن را بنا گذاشته اند. هر سال، تعداد بسیار زیادی از جهانگردان برای تماشا این شهر بی نظیر به کشور پرو می فرایند.

7.تندیس مسیح، برزیل

تندیس 30 متری مسیح با عرض 28 متر بر فراز شهر ریودژانیروی برزیل هم آخرین گزینه در لیست عجایب هفت گانه این متن است. مجسمه مذکور که نمادی از مسیحیت در جهان به شمار می رود از سوی برزیلی های کاتولیک ساخته شده و در جهانی مسیحیت مهم و قابل احترام است. خرید بلیط مقرون به صرفه هواپیما

منبع: مجله دور و نزدیک

به "عجایب هفتگانه دنیا در کدام کشورها هستند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجایب هفتگانه دنیا در کدام کشورها هستند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید