فیلتر رسیدن به تیم ملی آزمایش دوپینگ است

به گزارش وبلاگ دریا، سید هادی پانزوان، سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه برداری پس از خاتمه مسابقات کشوری نفرات جدیدی را به تیم ملی دعوت نموده است، اما برای حضور قطعی آن ها در اردو ها یک شرط و یا بهتر بگوییم یک فیلتر دارد؛ آرمایش دوپینگ. پانزوان در این باره می گوید: قبلا با همه استان ها صحبت نموده ایم و حتی به صورت مکتوب نامه ای را هم به همه استان ها در این باره فرستاده ایم که اگر ورزشکاری غیبت داشت دلیلش را برای ما بگویند که این به صورت امانت نزد ما محفوظ می ماند. به هرحال ما به عنوان کادر فنی تیم ملی باید آگاهی داشته باشیم که چرا ورزشکار در تاریخ مقرر در فدراسیون پزشکی - ورزشی شرکت ننموده است.

فیلتر رسیدن به تیم ملی آزمایش دوپینگ است

پانزوان با تاکید دوباره بر اینکه از یک ماه قبل به همه استان ها نامه زدند که مسابقات نوجوانان و جوانان کشور انتخابی تیم ملی هم هست ادامه داد: عزیزان بر این موضوع واقف بودند و هیچ عذری پذیرفته نیست که چرا ورزشکاری در این رویداد مهم کشوری شرکت ننموده است. مرحله، مرحله مهمی است و ما باید قدم های بزرگی برای ساختن وزنه برداری پاک در ایران برداریم. این دقیقا همان کاری است که جهان دارد انجام می دهد. شما ببینید که در سراسر جهان رکورد ها چقدر پایین آمده است. خب این یک علت مهم دارد و نشان می دهد که وزنه برداری دارد به سمت پاکی جلو می رود. ما هم باید قدم به قدم پیش برویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان ادامه داد: نباید روند طوری پیش برود که یک ورزشکار در شهرستان خودش خطایی انجام بدهد و تاوانش را تیم ملی بدهد. با صراحت می گویم که ورزشکاران برای حضور در تیم ملی باید از فیلتر آزمایش عبور نمایند. همه مربیان ما مطلع هستند و بچه های وزنه بردار هم همین طور. ما سه شنبه این هفته را معین نموده ایم تا همه کسانی که دعوت شده اند در فدراسیون پزشکی - ورزشی حضور داشته باشند و آزمایش بدهند. فرصت زیادی برای اعلام اسامی جهت شرکت در مسابقات جهانی مکزیک را نداریم و این حق ما است که از سلامت بچه ها مطلعی داشته باشیم. باید اطلاع داشته باشیم تا یک وقت خدای نانموده اشتباهی پیش نیاید. با توجه به اطلاع رسانی مکتوب فدراسیون و ارتباطی که خودم با مربیان و بچه ها داشتم انتظارم این است که روز سه شنبه همه بچه ها در فدراسیون پزشکی - ورزشی حضور داشته باشند. یک بار دیگر تاکید می کنم که هیچ عذر و بهانه ای مورد قبول نیست و عدم حضور در روز سه شنبه به منزله انصراف از تیم ملی خواهد بود.

پانزوان در خاتمه درباره رکوردشکنی ها و ثبت نهایی آن به یک نکته اشاره می نماید و می گوید: ثبت رکورد زمانی اتفاق می افتد که جواب آزمایش های دوپینگ بیاید. بچه هایی که قبلا رکورد های شان ثبت شده است در مسابقات آسیایی وزنه زده اند و در آنجا از آن ها تست دوپینگ گرفته شده است.

منبع: فرارو

به "فیلتر رسیدن به تیم ملی آزمایش دوپینگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلتر رسیدن به تیم ملی آزمایش دوپینگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید