لجبازی علنی با گزینه اول جابجایی پرسپولیس و استقلال

به گزارش وبلاگ دریا، لژیونر فوتبال ایران به علت عدم تمدید قرارداد این روزها به یک نیمکت نشین تبیدل شده است.

لجبازی علنی با گزینه اول جابجایی پرسپولیس و استقلال

عزت اللهی دو سال قبل انتقالی شش ماهه به الغرافه در لیگ ستارگان را تجربه و همان زمان قرارداد خود را با همین مدت با وایله تمدید کرد. او حالا همان شش ماه از قرارداد خود را باید پشت سر بگذارد و این موضوع تبدیل از طریق ای برای وایله به منظور درآمدزایی و مخالفت با انتقال عزت اللهی شده است.

قبل از علاقه باشگاه های ایران به جذب سعید، مبلغ رضایتنامه او تقریباً 50 تا 100 هزار یورو بود اما وقتی وایله استقبال و البته رقابت باشگاه های ایرانی را دید، این عدد را تقریباً 10 برابر کرد. این باشگاه بعد از صعود به لیگ برتر دانمارک، پیشنهاد تمدید دو ساله ونیمه را پیش روی سعید قرار داد اما ستاره تیم ملی ایران آن را نپذیرفت و حاضر به امضا پای آن نشد. همین مسأله مسئولان وایله را وادار نموده تا عزت اللهی را از فهرست بیرون بگذارند و از او استفاده نکنند، شاید که او تصمیم به تمدید بگیرد.

این اقدام وایله که بیشتر به ضررش است تا سود، در خیلی از باشگاه های اروپایی اتفاق می افتد، البته نه به این حد شدید. وایله بدون عزت اللهی، هفته اول برابر آرهوس با نتیجه یک بر صفر بازنده شد و در دومین بازی فصل مقابل کپنهاگن هم با نتیجه 3 بر 2 بازی را واگذار کرد. دو شکست در دو بازی نشان می دهد که حضور عزت اللهی تا چه حد می تواند به سود وایله باشد اما فعلاً باشگاه دانمارکی لجبازی را در دستور کار قرار داده است.

به این اقدام وایله می توان نگاه خوشبینانه ای هم داشت. نگاهی با این مضمون که وایله می خواهد سعید را با پیشنهادی خوب بفروشد و به همین خاطر او از تفکرات سرمربی خارج شده است. شاید سرمربی وایله برای اینکه مطمئن است سعید را در ادامه فصل در اختیار ندارد، از او در ترکیب تیمش استفاده ننموده است.

با این حال اگر بخواهیم نگاه بدبینانه و واقعی تر به موضوع داشته باشیم، همان طفره رفتن از تمدید قرارداد است. سعید می خواست و می خواهد در نقل وانتقالات تابستانی و با رقمی معقول از وایله جدا گردد. وایله اما رقم عجیبی را درخواست نموده که پرداخت آن از عهده تمام تیم های متمول لیگ فزونی خارج است. همین مسأله باعث شده تا عزت اللهی تصمیم به ادامه حضور در وایله بگیرد تا قراردادش با این تیم تمام گردد.

مربیان تیم ملی هم قطعاً به این نکته واقف هستند که قرار نگرفتن عزت اللهی در ترکیب و حتی فهرست وایله، به دلیل لجبازی احتمالی با او است. سعید اما همواره و در بدترین شرایط باشگاهش، یک مهره مفید برای تیم ملی بوده و قطعاً می تواند دراردوی شهریورماه و مقابل بلغارستان هم مثل تورنمنت کافا بازیکنی مؤثر برای امیر قلعه نویی باشد.

او که در روسیه و به دلیل امضای قراردادهای مختلف، بخش اعظمی از دوران فوتبال خود را از دست داد، حالا می تواند شش ماه منتظر بماند و سپس خودش برای آینده تصمیم بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "لجبازی علنی با گزینه اول جابجایی پرسپولیس و استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لجبازی علنی با گزینه اول جابجایی پرسپولیس و استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید