مراسم یادبود محمدسعید جباری، مجاهد انقلابی عرصه فرهنگ و رسانه برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ دریا، مراسم یادبود فعال عرصه فرهنگ و رسانه محمدسعید جباری، با اهداء نشان سعید و آیین رونمایی از کتاب دوم شخص مفرد اثر محمدرضا شرفی خبوشان روز چهارشنبه اول دی ماه ساعت 18 در تالار سوره مهر حوزه هنری با حضور خانواده، مهمانان و تنی چند از اصحاب رسانه برگزار می گردد.

مراسم یادبود محمدسعید جباری، مجاهد انقلابی عرصه فرهنگ و رسانه برگزار می گردد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ دریا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، سیدرضا کاظمی دبیر برنامه روایت سعید درباره هدف از اجرای این برنامه گفت: این مراسم فقط یادبود از یک نفر نیست، بلکه معرفی جهت و راهی است که آقا سعید در زمان حیاتش در عرصه علمی و فرهنگی سپری کرد. به نوعی جهاد تبلیغی در مستندسازی، حوزه خبر و اطلاع رسانی بود. آثاری که او از خودش به جای گذاشت بیشتر از زمان حیاتش بوده است.

وی در ادامه از محتوای مراسم یادبود شرح داد: این برنامه با دو رویکرد معرفی فعالیت های سعید جباری با رونمایی کتابی به نام دوم شخص مفرد نوشته محمدرضا شرفی خبوشان از انتشارات صاد و اهداء نشان سعید با هدف تقدیر از فعالان عرصه فرهنگی برگزار می گردد، در خاتمه هم تقدیر از خانواده او، سخنرانی جمعی از مهمانان و مسئولین خواهد بود.

دبیر مراسم روایت سعید از مشارکت مراکز و نهاد های مربوطه در برگزاری این مراسم اطلاع داد و گفت: این مراسم با مشارکت حوزه هنری، مجموعه سپهر اسلامی، سفیرفیلم، رسانه خبری اجتماعی سپهر و نشر صاد برگزار می گردد.

محمدسعید جباری فارغ التحصیل مهندسی عمران از دانشگاه صنعتی شریف و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه تهران، از مؤسسین سفیر فیلم و مدیرعامل خبرگزاری نسیم آنلاین، مدیر مسئول پایگاه خبری نود مالی در سن 33 سالگی در عصر پنجشنبه 27 آذرماه 1399 بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مراسم یادبود محمدسعید جباری، مجاهد انقلابی عرصه فرهنگ و رسانه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم یادبود محمدسعید جباری، مجاهد انقلابی عرصه فرهنگ و رسانه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید