معرفی فیلم Weird: The Al Yankovic Story

به گزارش وبلاگ دریا، در سال های اخیر فیلم های بیوگرافی بسیاری ساخته شده اند که نیم نگاهی از زندگی برخی از مشهورترین افراد را برای بینندگان به ارمغان آوردند. حالا فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ (Weird: The Al Yankovic Story) نیز قصد دارد تا داستان خواننده و کمدینی به نام ویرد ال یانکوویچ را به تصویر بکشد. در ادامه همراه با ما باشید تا به معرفی این فیلم بپردازیم.

معرفی فیلم Weird: The Al Yankovic Story

عوامل سازنده فیلم Weird: The Al Yankovic Story

فیلم نامه فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ را خود ال یانکوویچ به همراه اریک اپل (Eric Appel) قلم زده است. اریک اپل علاوه بر اینکه تهیه کننده این فیلم محسوب می شود، سکان کارگردانی آن را نیز در دست دارد. اریک اپل بیشتر برای فعالیتش در فیلم های جان سخت (Die Hart)، سریال کمدی بروکلین نه نه (Brooklyn Nine-Nine)، سریال دختر تازه (New Girl)، سریال اداره (The Office) و سریال دره سیلیکون (Silicon Valley) شناخته می شود.

داستان فیلم Weird: The Al Yankovic Story

فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ اثری در ژانر بیوگرافی و کمدی به شمار می رود که داستان زندگی و مشهور شدن خواننده و ترانه سرایی به نام ال یانکوویچ را بازگو خواهد کرد که برنده چندین جایزه گرمی نیز شده است. این خواننده بیشتر برای آهنگ های کمدی و تقلیدی خود از دیگر آهنگ های مشهور و شناخته شده معروفیت دارد.

این فیلم به بررسی تغییر سبک زندگی او به هنگام مشهور شدن می پردازد و چیزهای بسیار زیادی که بیننده ها از این خواننده نمی دانند را به نمایش در خواهد آورد. این فیلم همچنین به بررسی کودکی این نابغه و تاثیری می پردازد که رادیو روی حرفه او گذاشته است.

بازیگران فیلم Weird: The Al Yankovic Story

نقش اصلی فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ را دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) بازی می کند. این بازیگر انگلیسی بیشتر برای نقش آفرینی در مجموعه فیلم های هری پاتر (Harry Potter) شناخته می شود اما در کارنامه هنری خودش در آثار مختلف و نقش های متفاوتی نیز بازی کرده است که از جمله آن ها می توان به فیلم زن سیاه پوش (The Woman in Black)، فیلم اسلحه های آکیمبو (Guns Akimbo)، سریال معجزه گران (Miracle Workers) و فیلم مرد ارتشی سوئیسی (Swiss Army Man) اشاره کرد.

او همچنین اخیرا در کنار ساندرا بولاک (Sandra Bullock) و چنینگ تیتوم (Channing Tatum) در فیلم شهر گمشده (The Lost City) نقش آفرینی کرده است. حضور دنیل ردکلیف در نقش های مختلف و همچنین در ژانرهای متفاوت سبب شده تا او همیشه به عنوان بازیگری بااستعداد و ماهر شناخته شود.

ایوان ریچل وود (Evan Rachel Wood) دیگر بازیگر فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ به شمار می رود که نقش مدونا را در این فیلم به تصویر خواهد کشید. جدا از اینکه او شباهت هایی نسبت به این خواننده برجسته دارد، ایوان ریچل وود توانسته خودش را به عنوان بازیگری بااستعداد ثابت کند که توانایی ایفای هر نقشی را دارد.

او بیشتر برای نقش آفرینی در سریال بسیار مورد تحسین شبکه اچ بی او یعنی وست ورلد (Westworld) شناخته می شود و از دیگر فیلم ها و سریال های کارنامه هنری او نیز می توان به فیلم از این سو تا آن سوی دنیا (Across the Universe)، فیلم سیزده (Thirteen) و سریال خون حقیقی (True Blood) اشاره کرد. تازهترین فیلم دیگر ایوان ریچل وود نیز فیلم تمام آنچه من هستم (All That I Am) است که اولین تجربه کارگردانی کیت دنیس (Kate Dennis) نیز محسوب می شود.

دیگر بازیگر فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ جولین نیکلسون (Julianne Nicholson) است که نقش مادر شخصیت اصلی داستان به نام مری یانکوویچ را بازی خواهد کرد. او سابقه بازی در سریال نظم و قانون: قصد جنایی (Law & Order: Criminal Action)، فیلم جاده سرخ (The Red Road)، سریال امپراتوری بوردواک (Boardwalk Empire) را در کارنامه خودش دارد.

او اخیرا در سریال میر از ایست تاون (Mare of Easttown) نیز حضور داشته و برای این نقش آفرینی خود نیز توانست جایزه بازیگر مکمل را در مراسم امی دریافت کند. او به تازگی نیز در فیلم بیوگرافی دیگری به نام فیلم بلوند (Blonde) از سرویس آنلاین نتفلیکس در کنار آنا د آرماس (Ana de Armas) و آدرین برودی (Adrien Brody) بازی کرده است.

رین ویلسون (Rainn Wilson) در فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ نقش دی جی رادیو به نام دکتر دیمنتو را بازی خواهد کرد که باعث به شهر رسیدن ال یانکوویچ شد و از جمله طرفداران پروپاقرص او محسوب می شود. این بازیگر بیشتر برای نقش آفرینی در سریال اداره یا آفیس شناخته می شود و از جمله فیلم های کمدی بعدی او نیز می توان به فیلم تحویل درب منزل (Home Delivery) و فیلم کمر امپراتوری (Empire Waist) اشاره کرد.

توبی هاس (Toby Huss) نیز که بیشتر برای نقش آفرینی در سریال ماجراجویی های پیت و پیت (The Adventures of Pete & Pete) شناخته می شود، در فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ نقش پدر شخصیت اصلی را بازی می کند. او اخیرا در سریال دیکینسون (Dickinson) محصول سرویس آنلاین اپل تی وی پلاس نقش آفرینی کرده است و از جمله پروژه های آینده وی نیز می توان به مینی سریال لوله کش های کاخ سفید (The White House Plumbers) و فیلم بلوند اشاره کرد.

در فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ کوئینتا برانسون (Quinta Brunson) نیز نقش اپرا وینفری را بازی خواهد کرد. این بازیگر بیشتر برای نقش آفرینی در سریال دبیرستان ابوت (Abbott Elementary) محصول شبکه ای بی سی شناخته می شود، سریالی که علاوه بر نقش آفرینی، نویسنده و خالق آن نیز محسوب می شود.

اسپنسر تریت کلارک (Spencer Treat Clark) در نقش استیو جی، دات ماری جونز (Dot-Marie Jones) در نقش ماما بیر و جیمز پرستون راجرز (James Preston Rogers) در نقش هالک هوگان نیز از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ نقش آفرینی می کنند.

تاریخ اکران فیلم Weird: The Al Yankovic Story

فیلم ویرد: داستان ال یانکوویچ ابتدا در تاریخ 8 سپتامبر سال 2022 میلادی در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو روی پرده سینماها اکران شد و قرار است در تاریخ 4 نوامبر سال 2022 میلادی (جمعه 13 آبان 1401) به صورت انحصاری از شبکه روکو پخش شود.

منبع: فوت و فن / collider.com

به "معرفی فیلم Weird: The Al Yankovic Story" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فیلم Weird: The Al Yankovic Story"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید