منطقه13 نامزد دریافت نشان شهر سالم از سازمان بهداشت جهانی

به گزارش وبلاگ دریا، شهردارمنطقه 13 با اشاره به انتخاب منطقه 13 به عنوان نامزد شهر سالم در مرکز، از ثبت نام این منطقه در شبکه ملی شهر های سالم در ایران اطلاع داد.

منطقه13 نامزد دریافت نشان شهر سالم از سازمان بهداشت جهانی

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دریا، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه 13 گفت: پیرو سیاست مدیریت کلانشهر تهران مبنی بر زیست پذیری مطلوب شهر و ارتقا سلامت، رفاه و نشاط اجتماعی و با توجه به افتتاح و فعالیت خانه مشارکت مردم در سلامت منطقه 13، این منطقه به عنوان کاندید شهر سالم در مرکز انتخاب و در شبکه ملی شهر های سالم در ایران ثبت شد.

او اضافه کرد: در راستای برنامه شهرسالم سازمان جهانی بهداشت وتقویت نظام شبکه ای آن در ایران و اجرای این طرح در شهر تهران، منطقه 13 به عنوان نخستین منطقه در شهر تهران کاندید شهر سالم در مرکز شده و با معرفی به سازمان جهانی بهداشت برای دریافت نشان آن، در شبکه ملی شهر های سالم در ایران ثبت شده است.

علی احمدی گفت: انتخاب منطقه 13 برای دریافت این نشان در شهر تهران، دستاورد مهمی برای شهرداری تهران و این منطقه محسوب می گردد، از این رو، می بایست تغییرات و تمرکز بیشتری در زمینه سلامتی و رفاه شهروندان داشته باشیم که خوشبختانه، همسو با این سیاست، خانه مشارکت مردم در سلامت نیز شروع به کار نموده و این منطقه آمادگی لازم را برای مشارکت در سیاست گذاری ها و برنامه ریزی های این مرکز دارد.

او با بیان اینکه، برنامه ریزی هایی برای تعاملات مستمر با معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه، این مرکز و سایر اعضای شورای مشارکت مردم در سلامت اجرا شده، توضیح داد: خانه مشارکت مردم در سلامت برای هماهنگی ارائه خدمات سلامت محور در زمینه جسمی و روحی به شهروندان فعال شده که با شناسایی نقاط آسیب پذیر و چالش های سلامتی محلات، ایده وطرح و برنامه هایی را در دستور کار قرار داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "منطقه13 نامزد دریافت نشان شهر سالم از سازمان بهداشت جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منطقه13 نامزد دریافت نشان شهر سالم از سازمان بهداشت جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید