موانع افزایش حقوق کارمندان شهرداری به سرعت برداشته گردد

به گزارش وبلاگ دریا، تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران بر برطرف موانع افزایش حقوق کارمندان شهرداری تاکید نمود.

موانع افزایش حقوق کارمندان شهرداری به سرعت برداشته گردد

ناصر امانی امروز در صحن شورا طی تذکری ضمن گرامیداشت هفته دولت و به ویژه روز کارمند و تبریک ویژه این روز به کارمندان شریف و خدمتگذار شهرداری تهران گفت: نامه ای با امضای آقای دکتر چمران برای رئیس مجلس و رئیس امور اداری و استخدامی کشور فرستادیم. متاسفانه نمی دانم سلسله مراتب سازمان امور اداری و استخدامی کشور چطور است که یکی از معاونان رئیس سازمان طی نامه ای به آقای دکتر چمران آن نامه را پاسخ دادند.

او ادامه داد: توقع این بود با توجه به این که آن نامه به امضای 21 عضو شورا رسیده بود و با امضای آقای دکتر چمران ارسال شده بود حداقل آقای لطیفی ملاحظه می کردند و اگر هم قرار بود جواب دهند با امضای خود ایشان به ما جواب داده می شد. در جوابی که به درخواست 21 عضو شورا با امضای دکتر چمران داده شده دوباره همان دو مسئله ای که بابتش از مجلس استعلام گرفته بودیم و مجلس گفته بود این دو مشکل مانعی برای اعمال حق قانونی کارمندان شهرداری نیست، مطرح شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران تاکید نمود: دوباره در این جواب به بند تبصره بودجه سال 1401 اشاره کردند که هر گونه افزایش حقوق ممنوع است و از آنجایی که شهرداری تهران به سامانه شفافیت حقوق و مزایای کارمندان دولت وصل نشده، تا این اتصال صورت نگیرد نمی توانیم کاری بکنیم که به نظرم استدلال منطقی نیست.

امانی گفت: فرض کنید همین امروز شهرداری تهران حقوق و مزایای کارکنان را به سامانه دولت وصل کند؛ مگر کارمندان شهرداری چقدر حقوق می گیرند؟ فردی با 20 سال خدمت 7،8 میلیون تومان حقوق می گیرد. این شفافیت از هیچ چیز جدیدی پرده برداری نمی کند و شهرداری حداقل در رده مدیران میانی به پایین اصلا حقوق نجومی ندارد و بالاترین حقوق کارمندان شهرداری 10،11 میلیون تومان است و میانگین 7 یا 8 هشت میلیون تومان است.

این عضو شورا افزود: آنها به نوعی گروکشی می نمایند و می گویند این کار را انجام نمی دهیم تا شهرداری تهران خود را به سامانه شفافیت وصل کند. شاید مشکل فنی یا علت دیگری داشته که تا به امروز نتوانستند به این سامانه وصل شوند ولی خواهش می کنم حقوق کارکنان شهرداری که عقب مانده است و جزو اختیارات دولت است و می تواند با یک مصوبه این منع را بردارد و آن را حل نماید و در آستانه روز کارمند به کارمندان شهرداری تهران هدیه دهد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "موانع افزایش حقوق کارمندان شهرداری به سرعت برداشته گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موانع افزایش حقوق کارمندان شهرداری به سرعت برداشته گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید