واکنش پیروانی به انتقال بازی های پرسپولیس به شهر های دیگر

به گزارش وبلاگ دریا، افشین پیروانی پس از برد پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر برابر آلومینیوم اراک، با تبریک روز خبرنگار، اظهارکرد: بازی اول همیشه سخت است، اما خدا را شکر توانستیم ببریم، اما گله ما این است که چرا هوادار ما نیست.

واکنش پیروانی به انتقال بازی های پرسپولیس به شهر های دیگر

وی ادامه داد: چند روز دیگر باید در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنم، اما مانده ام بگویم در چه استادیومی قرار است بازی کنیم. بازیکنان بزرگی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و چطور قرار است در استادیوم آزادی بازی کنند. البته نسبت به گذشته تغییراتی کرده است و تشکر می کنم، ولی می خواهم بدانم در این چند سال چرا کاری نکردند و این جای تاسف دارد. الان هم حرف بزنیم به یکسری برمی خورد. به هرحال این قشنگ نیست.

وی گفت: تصمیم بدون تماشاگر بودن بازی منطقی نبود. قوای اصلی ما هوادارانمان هستند. لطف کنند تمهیداتی بیندیشند که از بازی های آینده مثل شهر های پرجمعیت بتوانیم از هواداران استفاده کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سوال که گویا بازیکنان تیم در رختکن تصمیم گرفته اند از بازی های بعدی در شهرستان بازی کنند، اما با حضور هواداران، عنوان کرد: تصمیم جمعی و به خاطر هوادار بوده است، ولی در بازی بعدی خانگی مان در آزادی، اما در کنار هواداران بازی می کنیم.

منبع: فرارو

به "واکنش پیروانی به انتقال بازی های پرسپولیس به شهر های دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پیروانی به انتقال بازی های پرسپولیس به شهر های دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید